Průběh spolupráce v 5 krocích

KROK #1: OSOBNÍ SETKÁNÍ (zdarma)

I když toho máte nad hlavu, bez toho to nepůjde. Napište nebo zavolejte a domluvíme se na oboustranně vhodném termínu.

Proč: Musíme se navzájem poznat a reálně posoudit, jestli spolu dokážeme spolupracovat.


KROK #2: ANALÝZA (zdarma)

Na základě poskytnutých dokumentů, návštěvy firmy a pohovoru s klíčovými zaměstnanci vypracujeme analýzu vaší firmy. V ní přesně pojmenujeme problémy a nevyužité příležitosti firmy.


KROK #3: PREZENTACE VÝSTUPŮ (zdarma)

Na základě vypracované analýzy vám odprezentujeme postup restartu nebo upgradu vaší firmy.

V tomto kroku očekávejte přesnou formu spolupráce včetně cenové nabídky.


KROK #4: VAŠE ROZHODNUTÍ (zdarma)

Konečné rozhodnutí, zda budeme spolupracovat nebo ne, je pouze na vás.

Pokud se rozhodnete pro spolupráci s námi, i tak budete platit vždy zpětně dle plnění společně definovaných cílů.


Naše služby jsou dostupné středně velkým firmám s obratem nad 50 mil. Kč ročně. Výsledky našich projektů spolu s garancemi, které klientům poskytujeme, dělají z naší nabídky jednu z nejlepších na trhu – a to i z hlediska ceny.


KROK #5: SPOLUPRÁCE (záruka RISK FREE)

Společně budeme v logické postupnosti uvádět v život jednotlivé body z kroku #3.

Abyste měl/a perfektní zpětnou vazbu na naši práci, výsledky spolupráce budeme pravidelně vyhodnocovat.

 

PLATÍTE AŽ POTÉ, CO VIDÍTE VÝSLEDKY
NEBO VŮBEC, POKUD VÁS VÝSLEDKY ANALÝZY ČI IMPLEMENTACE NEPŘESVĚDČILY O UŽITEČNOSTI


Vzorový průběh spolupráce si můžete prohlédnout také na tomto videu: