jsme JIP pro firmy

Dáme vaší firmě pevný řád a jasný směr

Jsme Jednotka Intenzivní Péče pro firmy (zkráceně JIP pro firmy). Sdružujeme profesionály z různých oborů v oblasti obchodu a podnikání. Každý člen JIP týmu je výrazná osobnost s řadou zkušeností. Naše know-how vychází z mnohaleté praxe, neustálého vzdělávání a charakterových rysů každého z nás. S našimi klienty pracujeme na jejich podnikání tak, jako by bylo naše vlastní, právě proto se na nás mohou naši klienti spolehnout.

Za svou činnost a rozhodování neseme plnou zodpovědnost a díky tomu můžeme jako jediní na trhu poskytnout všem klientům GARANCI RISK FREE.  V praxi to znamená, že si předem určujeme jasné a měřitelné cíle – pokud jich nedosáhneme nebo s jejich plněním nejste spokojeni, tak nám NIC NEPLATÍTE!

Klademe důraz na charakter a etiku. Mezi naše základní hodnoty patří poctivost, pracovitost, píle, praxe a věcné znalosti. Díky tomu Vám můžeme být spolehlivým partnerem ve vašem podnikání.


Naše hodnoty

charakter

etika a poctivost

praxe

věcné znalosti

pracovitost

100% nasazení a píle

Bezpečí

důvěra, právní ochrana

Náš tým

Jiří Jemelka

ING. BC. JIŘÍ JEMELKA, MBA

CEO
VÍCE INFORMACÍ

Ing. Bc. Jiří Jemelka, MBA

Zakladatel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o., který se z pozice obchodníka ve vzdělávací společnosti postupně propracoval až na samostatného firemního konzultanta a lektora. Postupně se díky mnoha projektům naučil i další dovednosti nezbytné k interim managementu firmy či k dočasnému krizovému řízení podniku.

Vzhledem k výsledkům a referencím se jeho činnost postupně rozšířila na mnoho dalších oblastí jako jsou tréninky manažerských a obchodních dovedností, personální audit, strategické řízení firmy apod. Logickým vyústěním tohoto procesu bylo založení společnosti J.I.P. Jiří aktuálně pracuje jako výkonný ředitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o., předseda představenstva společnosti FRIGOMONT a.s. a ředitel společnosti OK DESIGN s.r.o.

Zároveň působí jako exekutivní poradce v několika českých firmách, odborník na řízení firem, prodej a leadership, expert na koučování a formování podnikatelů, manažerů a obchodníků, řečník na odborných konferencích zaměřených na podnikatelské problémy a výzvy. Má neobyčejnou schopnost pracovat na více často velmi komplikovaných projektech, využívá synergii týmové práce, je nepoučitelný v otázce důvěry lidem, neboť je přesvědčen, že pouze s lidmi (schopnými, na správných místech, motivovanými a dobře vedenými) dokáží firmy nejen přežít, ale především dlouhodobě prosperovat.

Silná orientace na lidi i na výsledky, stejně jako zejména obchodní, ekonomické a obecně podnikatelské cítění z něj dělá lídra, který ví, co chce a v mnoha případech svých cílů úspěšně dosahuje. Dokáže lidi vést a inspirovat k tomu, aby měli chuť růst a zlepšovat se. Velmi silnou stránkou je také jeho stálá ochota se stále učit a zlepšovat, čímž jde ostatním lidem příkladem (někdy tím jde i na nervy).

"Mnozí lidé dnes věří, že měřítkem úspěchu člověka je velikost jeho auta, domu či bankovního účtu. Jiří naopak sleduje hodnoty jako jsou víra, rodina a přátelství. To, že se stal manželem a tátou považuje za své nejlepší události života, protože ho to donutilo stát se lepším člověkem, lepším, než byl dříve. Chce-li být člověk dobrý manžel a dobrý otec, musí neustále růst a vnitřně sílit. Být dobrý otec a dobrý manžel přináší požehnání nejen rodině, ale i člověku samotnému."

ARNOŠT ČÁP

interim manager, leadership

VÍCE INFORMACÍ

Arnošt Čáp

Zkušený manažer s více jak 15letou manažerskou praxí a dalšími 10 lety praxe na pozici obchodníka či pracovníka provozu. V minulosti působil také jako obchodní ředitel a člen dozorčí rady přední české společnosti působící v automobilovém průmyslu. Jeho dlouholetá praxe a orientace v automobilovém průmyslu spolu se zkušenostmi s restrukturalizací a krizovým řízením z něj činí klíčového člověka J.I.P. pro firmy s.r.o, díky čemuž se velmi brzy stal ředitelem pobočky v Praze.

Arnošt se specializuje především na:

  • interní analýzu firem s cílem zvýšení produktivity a tržeb
  • řízení obchodních týmů
  • mystery shopping
  • prodejní a prezentační dovednosti
  • manažerské poradenství
  • vedení lidí a  jejich motivaci
  • koučink obchodník zástupců

Jeho pragmatické myšlení, silné organizační schopnosti, odolnost vůči stresu spolu se smyslem pro pořádek, důsledností a zdravým selským rozumem mu umožňují pracovat na řadě projektů včetně interim managementu a externím řízením obchodních týmů v několika firmách.

Má silné technické „cítění“. Arnošt dokáže zároveň velmi citlivě vnímat rovnováhu mezi orientací na lidi a na výsledky. Díky tomu vede firmy a týmy klientů k maximální produktivitě. Mezi jeho koníčky patří sport, kynologie, cestování, automobilismus a filmy.

Jan Martínek

Jan Martínek, MBA

INTERIM MANAGEMENT, KRIZOVÝ MANAGEMENT
VÍCE INFORMACÍ

Jan Martínek, MBA

Honza je manažer s více než 20 letou praxí v oblasti médií, výrobní sféry a online marketingu. Díky zkušenostem z pozic obchodního a marketingového ředitele a také ředitele divize s více než 270 zaměstnanci se velmi dobře orientuje nejen v oblasti analýzy trhu a uvádění nových produktů na trh, ale také s procesním a projektovým řízením.

Honza se specializuje na:

  • Strategické řízení firem
  • Procesní a personální audity
  • Řízení obchodních týmů
  • Digitální marketing
  • Manažerské poradenství
  • Vedení a motivace týmů
  • Koučink a mentoring středního managementu

Mezi jeho koníčky patří horské maratony, společné chvíle strávené s dětmi a cestování.

Honza může dále nabídnout zkušenosti s akvizicemi a následným začleněním do struktury mateřské společnosti, s restrukturalizací a anebo také s krizovým managementem.

Ing. Miloš Kříž, MBA

interim manager, řízení obchodních týmů
VÍCE INFORMACÍ

Ing. Miloš Kříž, MBA

Miloš je zkušeným manažerem s desítkami let praxe. Začínal se soukromým podnikáním, ale posledních 18 let se věnuje krizovému řízení firem a restrukturalizacím. Rovněž i rozvoji firem a M&A a následné začlenění do firemních struktur je Milošovou silnou stránkou. Působil na pozicích CFO, CEO, jednatel a předseda představenstva ve výrobních a obchodních firmách. Je velkým fandou zavádění Průmyslu 4.0 do firem.

Miloš se specializuje především na:

  • Krizové řízení
  • Restrukturalizace
  • Rozvojové aktivity firem
  • Vedení lidí a jejich motivace
  • M&A

Hovoří plynně anglicky a jeho silnou stránkou je rychlá orientace ve firmě a určení směru a firemní strategie. Miloše zdobí rovněž pokora a víra, stejně jako skautské zásady. Oblíbil si pěší putování, jezdí na kole, běžkách a rád je doma s rodinou.

David Kratochvíl

Jozef Dráb

interim manager
VÍCE INFORMACÍ

Jozef Dráb

Jozef je manažerem s dlouholetou praxí v úspěšné obchodní IT firmě. V počátcích kariéry pracoval jako IT expert, implementátor procesů a metodik vývoje a přípravy výroby ve strojírenských a leteckých firmách. Posledních 9 let pracoval na manažerských pozicích. Jsou mu blízké moderní metody vedení Ricarda Semlera. Hovoří plynně anglicky.

Jozef se specializuje především na:

  • interim management
  • vedení lidí a jejich motivace
  • krizové řízení
  • manažerské poradenství
  • nastavení procesů
  • Po práci tráví čas s rodinou, Biblí, kytarou, nebo ve vzduchu. Je příznivcem výroku W. Churchilla „No sports“.

David Kratochvíl

DAVID KRATOCHVÍL

interim manager, konzultace
VÍCE INFORMACÍ

David Kratochvíl

David je zkušeným manažerem s více než 18letou praxí. Má za sebou řadu úspěchů jako obchodník. V nedávné době působil jako CEO nebo ředitel obchodu a marketingu v několika úspěšných firmách. V rámci jednotlivých pozic byl zodpovědný za řízení a rozvoj aktivit v oblasti prodeje marketingu zboží a služeb.

David se specializuje na:

  • konzultace
  • koučink a poradenství v oblasti obchodu a marketingu
  • interní analýzy firmy s cílem zvýšení produktivity, efektivity a zisku
  • projektový management
  • vedení obchodních týmů
  • prodejní a prezentační dovednosti
  • interim management

Díky pracovním pozicím, které zastával, má bohaté zkušenosti s rozvojem, vedením a obsazováním obchodních týmů, tvorbou marketingových strategií, implementací CRM a channel marketingem. V oblasti marketingu se věnoval projektům z oblasti re-brandingu, produktového managementu či e-commerce. Své znalosti dokáže spojit s potřebami aktuálního prostředí a využít tak dostupný potenciál na maximum.

Má velmi dobré organizační, komunikační a prezentační dovednosti. Hovoří plynně anglicky a velmi obstojně se domluví i rusky a německy. Jeho silnými stránkami jsou schopnost týmové spolupráce, pozitivní myšlení, zodpovědnost a cit pro lidi. V současné době se věnuje sebevzdělání v oblasti koučinku a jeho využití pro zvýšení výkonnosti a odpovědnosti v řízení firem. Rád sportuje a svůj volný čas věnuje naplno své rodině.

Pavlína Langerová

Ivo Doležal

interim manager
VÍCE INFORMACÍ

Ivo Doležal

Ivo je zkušeným manažerem s více jak 35 letou praxí v oblasti strojírenství, včetně automotive . V rámci své praxe byl zodpovědný za řízení firem z pozice GŘ, výrobního ředitele či statuárního orgánu.

Specializuje se především na:

  • Strategické řízení firem
  • Vedení a motivaci týmů
  • Manažerské poradenství
  • Krizové řízení
  • Start up, stabilizace procesů
  • Leadership

Pavlína Langerová

BC. PAVLÍNA LANGEROVÁ

osobní koučink, lektor
VÍCE INFORMACÍ

Bc. Pavlína Langerová

Pavlína působila na několika manažerských a obchodních funkcích. Své dlouholeté zkušenosti v lektorské činnosti uplatňuje v organizování kurzů pro rozvoj lidského potenciálu a poradenství. Má také bohaté zkušenosti v marketingu a výstavnictví. Pavlína také externě přednáší na několika vysokých školách.

Specializuje se především na:

  • marketing a marketingové poradenství
  • osobnostní a týmový koučink
  • výstavnictví
  • poradenství v oblasti obchodu a marketingu
  • business etika
  • vedení obchodních týmů
  • prodejní a prezentační dovednosti
  • time management
  • leadership
  • nastavení a vedení hodnotících pohovorů
  • rétorika
  • stress management
  • work life balance
  • řešení konfliktů

Jako specialistka v oboru trh a obchod dokáže předávat nejen obecné poznatky, ale především je převést do konkrétního prostředí dané firmy. V rámci vzdělávacích projektů tvoří spolu s účastníky plány, které jsou poté využity v praxi. Marketing a PR vystudovala na Vysoké škole mezinárodních a veřejných vztahů v Praze.

Je držitelkou certifikátu Externí mezinárodní kouč. Mezi její koníčky patří cestování, příroda a aktivní jeskynní potápění, které ji učí pokoře a respektu.

Jiří Heřman

JIŘÍ HEŘMAN

interim manager a konzultant
VÍCE INFORMACÍ

Jiří Heřman

Jiří je zkušeným obchodníkem a manažerem s více jak 20-ti letou praxí. Během let se vypracoval z obchodníka na manažera velké české společnosti, kde nepřímo vedl více než 100 podřízených. Měl zodpovědnost za výsledky obchodníků telesales, obchodní sítě i VIP klientely na Moravě.

Specializuje se především na:

  • nastavení a dodržování procesů
  • optimalici nákladů
  • krizové řízení
  • manažerské poradenství
  • řízení a rozvoj obchodních týmů
  • vyhledávání nových obchodních příležitostí
  • vedení lidí
  • interim management

Čas mimo práci tráví s rodinou, přáteli a rekreačním sportováním, případně s knihou. Aktuálně jsou jeho velkým koníčkem výlety na motorce.

Petr Motyčka

Bc. Petr Motyčka

provozní řízení, konzultace
VÍCE INFORMACÍ

Bc. Petr Motyčka

Petr má více než 15 leté zkušenosti s vedením firem ve výrobním sektoru. Pracoval jako výrobní a výkonný ředitel firmy vyrábějící stavební materiály. Má zkušenosti z náběhem nových výrobních provozů. Dokáže zavádět nové systémy a zajistit jejich dodržování. Až do nedávna sbíral zkušenosti praxí, které doplnil studiem psychologie.

Relaxuje při sportu. Má rád hokej, jízdu na kole, kolečkových bruslích. Vyzkoušel i Dračí lodě. Věnuje se osobnímu rozvoji. Rád zajde do kina i do divadla.

451276641565stz

Interim manager

VÍCE INFORMACÍ

Jaroslav Tobola

Ing. Jaroslav Tobola

INTERIM MANAGEMENT, KRIZOVÝ MANAGEMENT
VÍCE INFORMACÍ

Ing. Jaroslav Tobola

Jaroslav je zkušeným manažerem s více jak 20 letou praxí v oblasti strojírenství, včetně automotive a leteckého průmyslu. V rámci své praxe byl zodpovědný za řízení firem z pozice CEO, výkonného ředitele, provozního ředitele či statuárního orgánu.

Jaroslav se specializuje především na:

  • Strategické řízení firem
  • Řízení obchodních týmů
  • Vedení a motivaci týmů
  • Manažerské poradenství
  • Interim management
  • Krizové řízení

Hovoří plynně anglicky a rusky. Jeho silnými stránkami je orientace na výsledek, schopnost týmové spolupráce, zaměření na zvyšování výkonnosti firem a strategické myšlení. Má zkušenosti s řízením týmů a společností nejen v ČR, ale také v zahraničí.

Ing. Pavel Richter

Ing. Pavel Richter

Interim manager
VÍCE INFORMACÍ

Ing. Pavel Richter

Pavel je zkušeným manažerem s více jak 20-ti letou praxí s řadou významných obchodních úspěchů. V minulosti působil na pozicích obchodního ředitele a divizního ředitele v obchodních společnostech, kde získal zkušenosti se strategickým řízením, motivací týmu, hledáním příležitostí k rozvoji společnosti.

Pavel se specializuje na:

  • Strategické řízení firem
  • Procesní a personální audity
  • Řízení obchodních týmů
  • Prodejní a prezentační dovednosti
  • Manažerské poradenství
  • Vedení a motivace týmů
  • Firemní procesy

Mezi jeho koníčky patří sport, hlavně lyžování a golf. Dvacet let se aktivně věnuje trenérské činnosti v kolové, kde se svými svěřenci získal řadu mistrovských titulů jak v žákovské, juniorské tak i mužské kategorii a to na republikové i evropské úrovni. Rád cestuje a poznává exotické země s rozdílnou kulturou a etniky. K takovýmto dlouhým cestám si přibere dobrou detektivku.

Michal Porubský

Michal Porubský

key account management, obchodník
VÍCE INFORMACÍ

Michal Porubský

Po ukončení studia na SPŠ ve Zlíně šel Michal studovat do Brna na Fakultu Stavební VUT, kde si zvolil po 2 letech obor Management ve stavebnictví, jelikož management jej přitahoval více než samotné projekty a stavebnictví. V daném oboru prošel několik zajímavých předmětů, např. oceňování staveb, rozpočtování nebo ekonomická efektivnost ve stavebnictví. Na toto (a podobné téma) udělal jak bakalářskou práci, tak i diplomovou. Během studií chodil také na brigády do stavebních firem zabývajících se sportovními stavbami, revitalizací staveb i pozemními stavbami.

Po škole nastoupil do malé rodinné stavební firmy, kde působil necelé 2 roky a kde bylo jeho náplní práce celé spektrum činností od manuální práce na stavbách, přes nákup materiálu, až po tvorbu cenových nabídek a občas i vedení a řízení staveb. Vzhledem k jeho podnikatelskému myšlení a přístupu se záhy dostal až do společnosti J.I.P. pro firmy, kde působí na pozici key account manažer, resp. obchodník.

Jako firemní konzultant, interim nebo krizový manažer dokáže porozumět systému a stylu práce klientů. Jeho nejsilnější stránkou je stálý focus na zvyšování výkonu klientovy firmy. Díky svým obchodním zkušenostem dokáže vyhledávat nové obchodní příležitosti a motivovat odpovědné zaměstnance k aktivní práci s firemními zákazníky. Ve firmách asistuje při zavádění potřebných změn a dbá na jejich dodržování.

Od svých 18 let je s přítelkyní Dominikou, se kterou tráví spoustu volného času. Má rád zimu i léto a s tím spojené koníčky: sport (fotbal, tenis, volejbal, ping pong, snowboard, hokej), příroda, myslivost, cestování (hory, moře), motorismus, podnikání.

Michal Škola, MBA

Michal Škola, MBA

Key account management, obchodník
VÍCE INFORMACÍ

Michal Škola, MBA

Po ukončení studia na SPŠ v Bechyni a několika prvních pracovních pozicích v roce 1996 začal Michal pracovat v oblasti nemovitostí a jejich financování. V daném oboru prošel několik pozic a mimo jiné pracoval také na budování poboček realitních kanceláří či finančních center. Mezitím i dále studoval a v roce 2006 dokončil obor oceňování nemovitostí na BIVŠ.

V posledních letech působil na pozici regionálního manažera realitní společnosti. V r. 2018 dokončil studium managementu na LIGS University se zaměřením na strategický a projektový management. Vzhledem k jeho oblibě analytického myšlení a interim managementu se dostal až do společnosti J.I.P. pro firmy, kde působí na pozici key account manažer.

Ve volném čase rád sportuje (tenis, volejbal, fotbal, turistika) a cestuje. Jeho největším koníčkem je hudba (zejména rocková), kterou provozuje i aktivně.

Jako firemní konzultant, interim nebo krizový manažer dokáže porozumět systému a stylu práce klientů. Jeho nejsilnější stránkou je time/self management a projektový management. Díky svým zkušenostem dokáže analyzovat a vylepšovat procesní postupy. Ve firmách asistuje při zavádění potřebných změn a dbá na jejich dodržování.

Mgr. Martin Čerbák

Mgr. Martin Čerbák

Key account management, obchodník
VÍCE INFORMACÍ

Mgr. Martin Čerbák

Vystudoval klasickou filologii a speciální pedagogiku. Učil v dětské nemocnici a poté působil několik let na pedagogické fakultě jako vysokoškolský učitel.

Má však především zkušenosti s vybudováním firmy od píky a v obchodní činnosti v pozici ASM. Sedmnáct let řídil vlastní středně velkou společnost a mnozí obchodní partneři se stali i jeho přáteli v osobním životě. Rozumí především problematice rychloobrátkového zboží (FMCG) a to z pozice dodavatele i obchodníka, má rozsáhlé znalosti v oblasti logistiky a distribuce. Věnoval se také ve velké míře marketingu a řízení lidských zdrojů.

Uvědomuje si, že není na světě sám a že kolem něj žijí zdravotně znevýhodnění lidé a asi proto se profesně „připletl“ i k vzdělávání mentálně postižených dětí a k zaměstnávání mladých dospělých s PAS – poruchou autistického spektra.

K jeho zálibám patří cyklistika, literatura, lyže všeho druhu a středověká sakrální architektura. Ale Martinův raison d'être je jeho rodina.

Martin je schopen přijmout zdravou míru rizika a s plnou odpovědností se správně rozhodnout i v časové tísni.

Mgr. Martin Čerbák

Ing. Miroslav Pifka

Key account management, obchodník
VÍCE INFORMACÍ

Ing. Miroslav Pifka

Mirek je náš specialista na média a komunikaci. Téměř 20 let řídil regionální rádiovou stanici. Jako obchodní ředitel se spolupodílel na stanovení komunikačních strategií desítek firem.

Umí vidět širší kontext a oddělit zrno od plev. Soustředí se na vše podstatné, což činí spolupráci s ním profesionální a orientovanou na cíl.

V JIP funguje jako projektový manažer Metody E.S.O.

Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Chci si sjednat schůzku