Jindřich Ježek

Jindřich Ježek

Jindra dlouhodobě pracoval v seniorních Marketingových a Prodejních pozicích zahraničních a českých firem (Kraft Foods / Mondelez, Nutricia, Muller Molkerei, SC Johnson a z českých PK Solvent / drogerie TETA) nebo jako CEO řídil firmu Muller Molkerei a také zakládal a úspěšně rozvinul pobočku výrobně-obchodní firmy v USA (MS Composit USA).

Zaměřuje se na oblast Marketingu (jak pro B2B, tak také pro konečného spotřebitele), řízení prodeje a prodejních týmů a strategického rozvoje výrobně-obchodních firem. V minulosti také vybudoval a následně rozvíjel novou Retailovou značku TOP Drogerie.

Většinu profesních úspěchů se mu podařilo dosáhnout díky strategické přípravě projektu, výborné komunikaci „napříč“ odděleními firmy a pak také snahou o řešení problému z jiného úhlu.
Má velmi dobré komunikační a analytické schopnosti a mluví plynule anglicky.

Specializuje se především na:
  • Strategické řízení a rozvoj firem
  • Vedení, rozvoj a motivace prodejních týmů
  • Tvorba a rozvoj Marketingu
  • Motivace a koučink spolupracovníků / kolegů
Mezi jeho koníčky patří hlavně sport (tenis, kolo, lyže) a cestování po ČR. Jeho životním krédem je  „Nikdy, nikdy se nevzdávej“.