Jindra dlouhodobě pracoval v seniorních Marketingových a Prodejních pozicích zahraničních a českých firem (Kraft Foods / Mondelez, Nutricia, Muller Molkerei, SC Johnson a z českých PK Solvent / drogerie TETA) nebo jako CEO řídil firmu Muller Molkerei a také zakládal a úspěšně rozvinul pobočku výrobně-obchodní firmy v USA (MS Composit USA).
Zaměřuje se na oblast Marketingu (jak pro B2B, tak také pro konečného spotřebitele), řízení prodeje a prodejních týmů a strategického rozvoje výrobně-obchodních firem. V minulosti také vybudoval a následně rozvíjel novou Retailovou značku TOP Drogerie.
Většinu profesních úspěchů se mu podařilo dosáhnout díky strategické přípravě projektu, výborné komunikaci „napříč“ odděleními firmy a pak také snahou o řešení problému z jiného úhlu.
Má velmi dobré komunikační a analytické schopnosti a mluví plynule anglicky.
- Strategické řízení a rozvoj firem
- Vedení, rozvoj a motivace prodejních týmů
- Tvorba a rozvoj Marketingu
- Motivace a koučink spolupracovníků / kolegů