Roadshow Jiří Jemelka

Vedení účetnictví

V oblasti vedení účetnictví nabízíme aktivní přístup ke každému klientovi, garantujeme dlouhodobou praxi ve vedení účetnictví, profesionalitu, preciznost a diskrétnost. Samozřejmostí je zákonné pojištění účetních služeb, a to u ČSOB.

Našim klientům poskytujeme tyto účetní služby:

  • zpracování účetnictví, daňové evidence pro malé a střední podnikatele
  • zpracování mzdové agendy, personalistika
  • zpracování daňových přiznání
  • zastupování na úřadech
  • optimalizace základu daně z příjmu
  • poradenská činnost v oblasti daňové evidence a účetnictví
  • spolupráce s daňovým poradcem

Reference: Jiří Janouš - jednatel společnosti JA Clean

J. A. Clean spol. s r. o. | Jiří Janouš - jednatel společnosti

Naše společnost již několik let velmi úspěšně působí na českém trhu v oblasti poskytování služeb bezpečnostního podlahového značení, revitalizace podlah a hloubkového čištění průmyslových podlah.

Společnost prošla v minulých letech dynamickým růstem a v souvislosti s tím jsme se rozhodli oslovit pana Jemelku a jeho společnost J.I.P. pro firmy s.r.o. ke spolupráci. Cílem spolupráce, která probíhá od listopadu 2014, bylo nastavit výrazně efektivnější organizační chod celé společnosti. Jedná se o změny v řízení společnosti, finančním plánování, personálním i provozním otázkám.

Spolupráci s panem Jemelkou hodnotím velmi pozitivně. Po ůvodní hloubkové analýze jsme ihned začali nastavovat určité změny, které již po několika měsících hodnotím jako naprosto smysluplné. Pan Jemelka má kromě nepopiratelných zkušeností velmi jasný pohled na změny, které mohou přinést krátkododé i dlouhodobé pozitivní výsledky. S panem Jemelkou spolupracujeme i v oblasti koučinku a také v této oblasti si našeho partnerství velmi cením.

"Pana Jemelku a jeho společnost mohu doporučit jako profesionály v oboru, kteří dokáží odhalit spoustu významných i těch méně významných překážek, jenž mohou bránit společnostem v jejich dalším úspěšném rozvoji."

Jiří Janouš - jednatel společnosti 

Často kladené otázky na lepší vedení firmy

Často kladené otázky

Naši zákazníci se nás v úvodu spolupráce nejčastěji ptají na tyto otázky:

Pro koho jsou služby J.I.P. pro firmy určené?

  • majitele, kteří jsou odhodlaní doopravdy pracovat na své firmě, jsou rozhodnuti tomu věnovat čas i peníze
  • majitele, kteří chtějí zvýšit zisky svých firem
  • majitele, kteří chtějí zlepšit komunikaci a motivaci lidí uvnitř firmy
  • majitele, kteří chtějí zlepšit marketing své firmy
  • majitele, kteří chtějí zefektivnit systém fungování své firmy
  • majitele, kteří chtějí prosperující firmu
  • majitele, kterým klesají tržby, odbyt, a chtějí firmu postavit zpět na nohy
  • malé a střední firmy, jejichž počet zaměstnanců je v rozmezí 10 - 300lidí, obrat v rozmezí min. 10mil. Kč – max. 500mil. Kč

Co mi nabídnete jiného než konkurence?

  • garanci risk-free, tzn. garanci toho, že nic neriskujete (veškeré platby jsou ex-post, na základě odsouhlasených výsledků spolupráce)
  • realizaci jednotlivých kroků v rámci revitalizace firmy (či ozdraveni, rozvoje, restrukturalizace firmy) ruku v ruce
  • viditelné výsledky (na rozdíl od jednorázových školení či poradenství)
  • seriózní přístup

V čem mi můžete pomoci?

  • v získávání nových zákazníků, tzn. ve zvyšování tržeb
  • v rozvoji Vašich lidí (školení obchodních dovedností, manažerských dovedností, komunikační dovedností atd.)
  • v zefektivnění provozu Vaší firmy
  • v účelném hospodaření, tzn. ve zlepšení finančního zdraví Vaší firmy
  • v marketingové údernosti Vaší firmy
  • a v dalších oblastech, které se týkají individuálních potřeb Vaší firmy

Kde či jak jste získali všechny tyto znalosti, zkušenosti?

  • praxí v terénu
  • odborným vzděláním
  • intenzivním samostudiem
  • pokusy a omyly za dobu naší praxe

Jaké máte reference?

  • reference, včetně výsledků z realizovaných projektů a kontakty, kde si naše informace můžete ověřit, Vám rádi předložíme na osobní schůzce (z našeho úhlu pohledu se jedná o důvěrné obchodní informace)

V jakých oborech máte zkušenosti?

Zkušenosti máme v těchto oborech:

Výčtem uvádíme odvětví, ve kterých jsme klientům pomáhali...
  • dovoz a distribuce potravin
  • realitní služby
  • velkoobchod stavební chemie
  • pracovní a personální agentura
  • velkoobchod papírenským a kancelářským sortimentem
  • velkoobchod a maloobchod klimatizací
  • stavebně-realizační společnost
  • maloobchod, síť 70ti prodejen se značkovým zbožím - obuv, textil
  • firma poskytující manažerské a obchodní semináře, konference
  • hobby market
  • obchod s agroprodukty
  • maloobchod a e-shop s chovatelskými potřebami a výživou
  • realizační a obchodní společnost v oblasti gastro, koupelnových doplňků, zábradlí apod.

Koho/čeho se týká vstupní analýza? Jak probíhá?

  • týká se majitele firmy a klíčových pracovníků Vaší firmy
  • týká se základních oblastí podniku: management, prodej, marketing firmy, personalistika, provoz, výroba a další specifické oblasti na Vaše přání
  • probíhá formou řízených rozhovorů a pozorování
 

Psychodiagnostika zaměstnanců

PSYCHODIAGNOSTIKA

Nemáte jasno v tom, který z Vašich zaměstnanců je výkonný, schopný, který má velký potenciál?

Díky on-line psychodiagnostickým dotazníkům a testům snadno poznáte ty pravé zaměstnance, s nimiž byste měli počítat i do budoucna. Součástí sllužby je také osobní pohovor s jednotlivými pracovníky a zpětná vazba jak pro Vás, tak pro Vaše pracovníky formou individuálního hodnocení.

Díky psychodiagnostice se také zprecizní Vaše výběrové řízení na konkrétní pracovní pozici. Na první pohled vidíte, jestli uchazeč vyniká v oblastech, které jsou pro vás klíčové. Psychodiagnostika je ideální jak pro výběr kandidátů v počátečních fázích náboru, tak pro rozvoj stávajících zaměstnanců.

Jak u stávajícího zaměstnance, tak u nově vybíraného pracovníka díky dotazníku kompetencí poznáte profesní dovednosti i vlastnosti zaměstnance/kandidáta a zjistíte, zda odpovídá vašim požadavkům. Díky dotazníku motivací porozumíte individuálním hodnotám, motivacím a zájmům zaměstnance či uchazeče o práci. Snadno poznáte ty, co zapadnou do Vašeho týmu a dlouho vydrží.

Testy schopností pak prověří logické myšlení (prověříte si deduktivně-logické myšlení člověka), analytické myšlení numerické (zjistíte, zda pracovník/uchazeč dokáže odvodit logické závěry z komplexních numerických informací), analytické myšlení verbální (zjistíte, jak testovaný umí odvodit logické závěry z komplexních verbálních informací), určování priorit (test klade důraz na stanovení priorit a okamžité reakce), schopnost učení (měří kapacitu krátkodobé paměti, která vyžaduje vysokou pozornost a rychlost vnímání), schopnost koncentrace (měří schopnost soustředění a zaměření na detail), test anglického jazyka (NOVINKA - zjistíte znalost angličtiny ve 3 nejdůležitějších oblastech – gramatická plynulost, slovní zásoba, pravopis).

Přehled klientů JIP pro firmy s.r.o.

Přehled klientů

Společnost J.I.P. pro firmy s.r.o. realizovala interní audity, analýzy, školení či komplexní projekty revitalizace u těchto klientů:

Agrone Trading, s.r.o.
ALMiG KOMPRESORY s.r.o.
Attack promotion s.r.o.
Aretti CZ, s.r.o.
Autobusy Karlovy Vary a.s.
CR DESIGN LTD.
ČSAD Vsetín a.s.
ČSAD autobusy Plzeň a.s.
ČSAD Invest a.s.
R Trading s.r.o.
GOZ METAL s.r.o.
GPH spol. s r.o.
HEROLD, f.o.
Chrom-design s.r.o.
Inex Spedition s.r.o.
Královopolská Steel s.r.o.
Level Pro a.s.
MANUS Prostějov spol. s r.o.
Prádelna a čistírna Sedlčany s.r.o.
PRESTIGE TECHNOLOGY s.r.o.
Purgina spol. s r.o.
PSC spol. s r.o.
REDA s.r.o.
R Trading s.r.o.
SCR Engineering s.r.o.
SEZAKO s.r.o.
Solace a.s.
SVĚT OKEN s.r.o.
TIGEMMA, spol. s r.o.
TRW-DAS a.s.

...a další klienti (kompletní reference na vyžádání)

Majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o. realizoval/realizuje ještě jako OSVČ projekty v níže uvedených firmách, více na www.btci.cz:

ABPLAST s.r.o.
Andraia spol. s r.o.
Aston Central s.r.o.
Ateliér Vrbík s.r.o.
CZ Optik s.r.o.
Bicorn s.r.o.
Budexport Praha a.s.
Charley fashion s.r.o.
E LINKX a.s.
ESL, a.s.
F&S Magnet s.r.o.
Famos spol. s r.o.
HPS Lounky s.r.o.
I.E.T. Reality s.r.o.
Imexpen s.r.o.
J.A.P. spol. s r.o.
Kávovary RH vending
LD okna a.s.
Lena Chemical s.r.o.
Lindaur stavby
Malý Génius s.r.o.
METRUM s.r.o.
MFP s.r.o.
Patriot Reality s.r.o.
PeMaP s.r.o.
Promos trading s.r.o.
X-Sport s.r.o.

...a další klienti (kompletní reference na vyžádání)

Z výše uvedených referencí je patrné, že společnost J.I.P. pro firmy s.r.o. je schopna realizovat projekty nejen v malých a středně velkých podnicích (na které se primárně specializujeme), ale jsme schopni působit i ve velkých korporacích a nadnárodních firmách.

 

5G GARANCE

5G GARANCE

Jako jediní na trhu, v daném oboru Vám zaručujeme jedinečnou kombinaci garancí, tzv. 5G

► Garantujeme Vám risk-free, věříme v naše schopnosti

     Většina našich konkurentů požaduje úhradu za vzdělávací a konzultační služby předem. Naše společnost pracuje opačným způsobem. Platba probíhá ex-post, tedy až po uskutečnění naší služby. A jako „eso v rukávu“, které Vám garantuje, že s námi nic neriskujete, Vám nabízíme možnost neplatit za naše služby, pokud nejste s dosaženými výsledky poradenské činnosti, školení či konzultace spokojeni. Tuto garanci máte s námi smluvně potvrzenou.

► Garance zkušenosti a specialistů z různých oborů

     Naši lektoři a konzultanti jsou úspěšní a zkušení profesionálové, kteří mají jak odborné zkušenosti, tak životní nadhled, profesionální zralost a za sebou mnoho projektů, konzultací či školících dnů. Jedná se odborníky z oblastí jako marketingové poradenství, reklama & public relations, prodej, management, personalistika, finance, sklad & logistika, nákup, řízení procesů, výroba, školení zaměstnanců & koučink manažerů a obchodníků.

► Garance práce na projektu

     Většina konzultantů a školitelů Vám poradí, co máte dělat. Jejich rady však mají jednu slabinu – řeknou, co je třeba udělat, ale pak odcházejí. Prodávají informace. My Vám garantujeme nejen to, že Vám ukážeme cestu, řekneme, co je potřeba udělat… my s Vámi jdeme tou cestou bok po boku. Garantujeme aplikaci řešení a výsledků Podílíme se na plnění konkrétních úkolů, krok za krokem – vše, co je třeba udělat, děláme s Vámi.

► Garantujeme Vám re-trénink

     Pokud není dosaženo cíle školení ve Vaší firmě, garantujeme Vám opětovné proškolení Vašeho personálu zdarma.

► Garantujeme Vám právní ochranu

     Garantujeme Vám jasný smluvní vztah a diskrétnost v podobě smluvně ošetřené mlčenlivosti – a to nejen po dobu spolupráce, ale také po jejím skončení.

Snažíme se o maximální diskrétnost a o to, aby se ve Vaší firmě pohybovalo co nejméně externích lidí

     Zkušenosti nám ukazují, že jak majitelé malých a středních firem, tak zaměstnanci ve firmách našich klientů vyžadují, aby uvnitř klientovi organizace působilo pokud možno co nejméně externích poradců. Praxe je taková, že pokud chcete pracovat na marketingu, najmete si marketingovou agenturu. Pokud chcete zlepšit obchod, najmete si školící firmu. Pokud chcete kvalitně řídit své finance, necháte si udělat finanční analýzu nezávislou firmou zvenčí, pozvete si specialisty na manažerské poradenství atd. V našem případě získáváte vše „pod jednou střechou“. Máte tím garantovaný jistý standard přístupu a zodpovědnosti, nemusíte znovu podstupovat riziko, zda spolupráce s novým partnerem vyjde či ne, zda se osvědčí, jak se bude chovat apod. Náš tým specialistů je konzistentní, vyznáváme všichni stejné hodnoty (serióznost, zodpovědnost, orientace na výsledky, profesionalita, garance výsledků, kreativita, komunikativnost, budování důvěry, důraz na vztahy a porozumění). S námi nemusíte řešit stále znovu a znovu otázku: „Co za člověka/firmu si to do svého podniku pouštím?“ Naši lidé drží jednotný projev a jednotný přístup k práci.


     Navíc se snažíme, aby se ve Vaší firmě pohybovalo co nejméně našich lidí, tzn. mnozí z našich specialistů jsou odborníci na více oblastí (např. management, prodej, marketing). Tím je splněn další ze základních požadavků, aby si vaši lidé pokud možno zvykly na jednoho, dva konzultanty od nás, navázali vztah, projevili důvěru. Kde je vztah a důvěra, tam je vyšší pravděpodobnost úspěchu. Je důležité, aby Vaši lidé naše konzultanty přijali, a 100% s nimi spolupracovali.

Profesní vzdělávání dospělých

Vzdělávání dospělých

Stimulace znalostí   

Úspěch firmy není dán růstem, ale vnitřním zušlechťováním. Připravíme pro Vaše zaměstnance výukové a rozvojové programy, které zvýší jejich kompetence. V naší společnosti nehovoříme proto o vzdělávání, ale o formaci, kdy konkrétní pracovníky stimulujeme k vyšším znalostem a k větší schopnosti dělat svou práci efektivně. V duchu tohoto přístupu jakékoliv vzdělávání / formování Vašich pracovníků podléhá prvotní analýze potřeb Vaší firmy. Pro více info vyplňte formulář ve spodní části stránky, do 3 pracovních dnů se vám ozveme

Poznejte největší slabiny manažerů v roce 2016

Poznejte největší slabiny manažerů v roce 2016

Stejně jako celý pracovní trh, prochází i způsob obchodního vedení změnou. Někteří se adaptují rychleji než ostatní, je přitom nasnadě, kteří spíše dosáhnou úspěchu. Nedávno se k nám dostal průzkum nadnárodní auditorské a poradenské sítě BDO a nás zajímalo nejen, co ukazují statistiky, ale jak se k problematice staví někteří čeští obchodní experti. Kde má český management stále slabiny a v čem vyniká?

Přečíst

PROPAGACE | PR

PROPAGACE | PR
  • Vynakládáte na propagaci nemalé náklady a efekt je přesto nulový?
  • Jste si jistí, že volíte efektivní propagační nástroje a využíváte je správně?
  • Je Váš web na internetu vidět?
  • Znají potenciální zákazníci Vaši firmu?
  • Umíte komunikovat s médii a vytvářet pozitivní image Vaší firmy?

Propagace

Propagace je jednou ze základních životních funkcí každé firmy. Pokud tento důležitý firemní orgán nefunguje, pokulhává byznys a firma může vážně onemocnět.

Malé a střední podniky se v oblasti propagace často dopouštějí stejných chyb. Nejčastějším a největším pochybením je, že se propagaci nevěnují vůbec. Pokud nějaké finanční prostředky do reklamy přece jen investují, jde spíše o nahodilé a nesystematické vyhazování peněz komínem. Obvykle se nechají zlákat „výhodnou akční nabídkou“ zlevněné inzerce či jiných reklamních nosičů, které jim zrovna přijdou do cesty.

Než se však pustíte do velkolepého propagování Vašich služeb, výrobků či idejí, je důležité, abyste měli důkladně propracovanou komunikační strategii. Aby byly investice do reklamy skutečně efektivně vložené, je nutné jednotlivé propagační nástroje nejen znát, ale hlavně umět efektivně využívat. Rádi Vám ukážeme „jak na to“.

Pomůžeme Vám vytvořit komunikační plán a doporučíme nejvhodnější propagačních nástroje, postupy a aktivity, tak aby fungovaly ve vzájemném souladu. V oblasti propagace pro Vás můžeme udělat:

Analýzu

  • analýzu dosud užívaných nástrojů marketingové komunikace
  • analýzu úrovně internetové prezentace (webu)
  • analýzu internetového marketingu (SEM , SEO, PPC)
  • analýzu a doporučení aktivit v oblasti Public Relations (viz. odstavec níže)

Projekt - komunikační strategie

  • určení cílových klientů
  • definování komunikační strategie
  • návrh využití jednotlivých propagačních nástrojů
  • návrh kreativní strategie
  • návrh mechanismů sledujících efektivitu aktivit
  • určení celkového rozpočtu
  • časové rozvržení realizace plánu

Všechny body projektu s Vámi následně realizujeme ruku v ruce…

Public relations

Také oblast Public Relations je pro řadu malých a středních podniků poměrně cizí. Tento důležitý marketingový nástroj lidé spíše znají pod zkratkou PR. Public Relations lze volně přeložit jako „vztahy s veřejností“. PR jsou neodmyslitelnou součástí marketingové strategie společností. Jde o techniky, pomocí kterých může Vaše firma upevnit vztahy se svým okolím. Kombinací Public Relations aktivit a dalších prvků marketingového mixu můžete výrazně zvýšit účinnost kampaní. Nástroje PR Vám mohou pomoci dosáhnout dlouhodobě dobrých vztahů s klienty, dodavateli, odběrateli, investory, s médii a také s Vašimi zaměstnanci.

V rámci Public Relations umíme:

  • vytvořit individuální Public Relations strategii
  • vypracovat mediaplán
  • dokážeme vytvořit poutavou tiskovou zprávu
  • víme, jaká témata novináře zajímají
  • umíme vytvořit PR články na různá témata, z různých oborů činnosti
  • vytvořit propagační texty, vč. textů na web (klíčová slova)

Kromě teoretických a praktických znalostí z oblasti propagace a PR jsme schopní Vaší firmě poskytnout kreativní a originální pohled na věc. V rámci návrhu neotřelých propagačních kampaní můžeme Vaší firmě pomoci odlišit se od konkurence. Na základě dobrých vztahů s médii a znalostí jejich potřeb lze systematicky budovat dobrou image Vaší firmy - znalost značky. Dobrý neotřelý a originální nápad jak oslovit cílovou skupinu, je jedním z nejdůležitějších pilířů úspěchu každé firmy.

Nefungujeme po vzoru klasických reklamních agentur, které masově obsluhují jednoho klienta za druhým. My k našim klientům máme zcela individuální přístup, který lze popsat jako rozdíl mezi obědem ze závodní jídelny a nešizenou domácí stravou.

Testimonialy

logo abplast                                                                hodnocení          hodnoceni abplast s.r

 

 

logo ALU                                                             hodnocení          reference ALU a

 

 

logo ENVIRO EKOANALYTIKA                                        hodnocení          hodnoceni ENVIRO EKOANALYTIKA

 

 

logo HPS Lounky                                                 hodnocení          reference HPS Lounky s.r

 

 

logo iet reality                                                        hodnocení          hodnoceni od I.E.T. Reality

 

 

logo inex spedition                     hodnocení          reference INEX SPEDITION s.r

 

 

logo jap                            hodnocení          hodnoceni J.A

 

 

logo ja clean                                                hodnocení          reference J.A.Clean spol s.r

 

 

logo lena chemical                                         hodnocení          hodnoceni od Lena Chemical s.r

 

 

logo metrum                                                          hodnocení          reference METRUM s.r

 

 

logo mfp paper products                                         hodnocení          reference MFP paper s.r

 

 

logo ok design                                                            hodnocení          hodnoceni OK DESIGN s.r

 

 

logo promos trading                                             hodnocení          reference PROMOS TRADING

 

 

logo saker                                                    hodnocení          reference SAKER

 

 

logo sezako prerov                                       hodnocení          hodnoceni SEZAKO Prerov s.r

 

 

logo solace                                                         hodnocení          hodnoceni od SOLACE a

 

logo tigemma                                            hodnocení          hodnoceni Tigemma

 

 

logo trw                                                hodnocení          hodnoceni TRW DAS a

 

 

logo Zahrada                                                            hodnocení          reference Zahrada

 

 

logo gph                                                               hodnocení          reference GPH

Kariéra u nás

Kariéra u nás

Kariéra u nás

Jsme poradenská a vzdělávací společnost. Realizujeme projekty rozvoje malých a středních firem v oblastech management, prodej, marketing, personalistika, finance, nákup, logistika&sklad, výroba, školení soft-skills a koučink v praxi. Do našeho týmu aktuálně hledáme kolegy na tyto pozice:

  • INTERIM MANAŽER / KRIZOVÝ MANAŽER
  • OBLASTNÍ OBCHODNÍ ŘEDITE/KA - J.I.P. pro firmy s.r.o.

Více o jednotlivých pozicích níže...

INTERIM MANAŽER / KRIZOVÝ MANAŽER

Náplň Vaší práce:

  • účast na projektech revitalizací firem, interim managementu, krizového managementu malých a středních firem
  • vedení a mentoring manažerů, podnikatelů a obchodníků, případně dalších profesí
  • školení obchodních, manažerských a dalších dovedností nutných pro dosažení celkových výsledků firmy

Požadujeme:

  • pozice vzhledem k náročnosti a celkovému charakteru práce vyžaduje člověka, který je nadšený pro oblast podnikání, management s prvky interim/krizového managementu a podnikového poradenství
  • manažerská odbornost a prokazatelná praxe s výsledky
  • nápaditost, kreativita
  • vysoká ochota učit se a nechat se formovat
  • obrovská chuť do práce, za kterou jsou vidět výsledky
  • zkušenosti z oblasti vrcholového managementu firem či interim/krizového managementu min. 5 let – podmínkou!!!
  • morální zásady, etika, charakter
  • silná orientace na výsledky, schopnost dotahovat úkoly, "tah na bránu"
  • časová přizpůsobivost požadavkům klientů
  • ochota cestovat
  • vysoká míra komunikativních schopností
  • vstřícný postoj/kladný vztah k lidem

Nabízíme:

  • práce na ŽL s provizemi za konzultační den
  • zajímavá, rozmanitá a někdy dost adrenalinová práce
  • vyzkoušené know-how, zaučení do pozice
  • dlouhodobé systematické vedení a vzdělávání
  • práce s lidmi
  • seriózní přístup
  • možnost seberealizace a osobního růstu
  • kontakt se zajímavými lidmi

Cílem vedení společnosti je vytvářet takové pracovní podmínky a prostředí, které vybízí k vynikajícím výkonům a k osobní seberealizaci. Spolupracujeme formou obchodního partnerství: "Já podnikatel, Ty podnikatel" se všemi výhodami i riziky, kterou podnikání přináší.

Písemné nabídky zasílejte včetně strukturovaného životopisu s fotografií na adresu:
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

OBLASTNÍ OBCHODNÍ ŘEDITE/KA - J.I.P. pro firmy s.r.o.

Náplň Vaší práce:

  • presales fáze - telefonický kontakt, zjišťování možností, sjednávání schůzek
  • obchodní aktivita - samostatná akviziční činnost
  • navazující dlouhodobá péče o klienty
  • administrativa spojená s pozicí obchodníka
  • samostudium obchodních, manažerských a dalších dovedností nutných pro dosažení celkových výsledků firmy

Požadujeme:

  • pozice vzhledem k náročnosti a celkovému charakteru práce vyžaduje člověka, který je nadšený pro oblast obchodu, prodeje a akvizice
  • vysoká ochota učit se
  • obrovská chuť do práce, za kterou jsou vidět výsledky
  • zkušenosti z oblasti obchodu a prodeje služeb výhodou
  • životní nadhled
  • morální zásady, etika, charakter
  • silná orientace na výsledky, schopnost dotahovat úkoly, "tah na bránu"
  • ochota cestovat
  • komunikační schopnosti na vysoké úrovni

Nabízíme:

  • práce na ŽL s provizemi závislými na výsledcích
  • zajímavá a rozmanitá práce
  • zaučení do pozice
  • vyzkoušené know-how a seriózní přístup
  • dlouhodobé systematické vedení a vzdělávání
  • možnost seberealizace a osobního růstu
  • kontakt se zajímavými lidmi
  • vysoká míra volnosti a vlastní organizace času
  • práce formou home office

Cílem vedení společnosti je vytvářet takové pracovní podmínky a prostředí, které vybízí k vynikajícím výkonům a k osobní seberealizaci. Spolupracujeme formou obchodního partnerství: "Já podnikatel, Ty podnikatel" se všemi výhodami i riziky, kterou podnikání přináší.

Písemné nabídky včetně strukturovaného životopisu s fotografií zasílejte na adresu:
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Nejčastější problémy firem

Nejčastější problémy firem

Nejčastější problémy firem

Firmy často řeší řadu problémů, které mají v mnoha případech společné kořeny. Mezi nejčastější problémy, s kterými se firmy musí potýkat, patří především:

  • přetíženost, vyčerpanost či vyhořelost majitelů a klíčových pracovníků firmy
  • nedostatečná motivace zaměstnanců
  • vysoká a častá fluktuace zaměstnanců
  • nízké prodejní výsledky obchodního týmu
  • bezvýsledný či neefektivní marketing

Pokud bychom tyto problémy chtěli rozebrat podrobněji, můžeme je rozdělit do čtyř hlavních skupin - řízení, plánování, finance a v neposlední řadě komunikace.

 

Nulová propagace a PR (public relation)
Chaos v organizaci práce lidí
Chaos v řízení porad
Nedostatečné znalosti a zkušenosti ve vedení lidí

Nedostatečné finanční řízení firmy
Dlouhá doba splatnosti faktur dodavatelům
Problémy se splatností faktur od odběratelů
Špatné cash-flow
Nízká likvidita firmy
Snížená solventnost firmy

Chybné personální obsazení klíčových pozic ve firmě
Absence strategického řízení firmy
Nedostatečné plánování a controlling
Chybějící rozvoj a inovace firmy, produktů, služeb

Nízký důraz na rozvoj pracovníků
Nejednotnost a špatné vztahy mezi zaměstnanci
Atmosféra strachu ve firmě
Nízká komunikační úroveň uvnitř firmy
Komunikační šumy, zmatky apod.

Existuje nespočet dalších problémů, které jsme u našich zákazníků řešili, výše uvedené jsou nejčastější problémy. Špatná zpráva je, že všechny z výše uvedených bodů Vás tak či onak vždy v jistém smyslu slova stojí určitou ztrátu. Dobrá zpráva je, že Vám umíme pomoci k produktivnímu řešení daných problémů. Dejte nám šanci a s důvěrou se na nás obraťte. Volejte 603 995 052, nebo nám napište.

Spoluprácí s námi získáte

Garance

Získáte pět unikátních garancí které běžně poskytujeme.
Jednou z nich je i to, že pokud s námi nejste spokojeni, tak nám nemusíte platit.

Pevný řád

Věříme v pevně nastavený řád, který pokud budeme společně dodržovat, dokáže Vaši firmu stabilizovat. Aktivně pracujeme přímo ve Vaší firmě.

Klid a čas

Předem nastavený plán Vám dovolí soustředit se pouze na priority. Navíc spoustu nepříjemných nebo časově náročných záležitostí vyřešíme za Vás přímo ve firmě.

Také my dodržujeme jasná pravidla. Proto Vám můžeme přesně ukázat, jak naše spolupráce s firmami probíhá.

Kontaktujte nás a nezávazně probereme možnosti spolupráce.

Restrukturalizace firem

Restrukturalizace firem

RESTRUKTURALIZACE FIREM

Restrukturalizace podniku je náročný proces, ve kterém se běžně spolupracuje mezi třemi subjekty. Prvním z nich je samotná firma - obrazně řečeno „předmět“ restrukturalizace. Druhým subjektem je věřitel/ věřitelé. Třetím subjektem je pak partner, který restrukturalizaci firmy realizuje a zajišťuje svou přítomností stanovené cíle restrukturalizace. Nabízíme Vám naši spolupráci coby zkušený partner, který restrukturalizaci Vaší firmy zaštítí.

Aby byla restrukturalizace podniku úspěšná, soustředíme se na následující fáze:

    1. provedeme hloubkovou analýzu před započetím samotného procesu restrukturalizace firmy
    2. jasně stanovíme akční plán restrukturalizace podniku
    3. implementujeme a aktivujeme změny v rámci procesu restrukturalizace podniku (přistoupíme ke krokům, které vyplynuly z analýzy; je-li třeba, provedeme změny v organizační struktuře, přenastavíme firemní procesy, uskutečníme či změny ve výrobním programu, ale především, zcela určitě změníme obchodní strategii)
    4. definujeme jasnou odpovědnost a úkoly jednotlivých lidí
    5. provedeme optimalizaci nákladů
    6. bude-li třeba, najdeme alternativní zdroje financování (z možných variant přichází mimo jiné v úvahu: prodej nerentabilní části podniku, sloučení se s úspěšným partnerem či investorem, prodej či převod obchodního podílu, převzetí silným investorem atd.)
    7. omezíme investiční činnosti
    8. zaměříme se na opatření týkající se zvýšení odbytu

Chcete-li využít našich služeb pro restrukturalizaci podniku, pak od nás můžete očekávat:

  • především seriózní analýzu nabízející možné varianty restrukturalizace firmy
  • akční plán realizace restrukturalizace podniku

Cílem restrukturalizace firmy z našeho pohledu je:

  • zajistit přežití společnosti a další růst
  • dosáhnout růstu rentability
  • splatit závazky a zpětně předat kontrolu nad firmou managementu (často novému)
  • případně připravit společnost na prodej
Joomla SEF URLs by Artio
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Chci si sjednat schůzku