V oblasti vedení účetnictví nabízíme aktivní přístup ke každému klientovi, garantujeme dlouhodobou praxi ve vedení účetnictví, profesionalitu, preciznost a diskrétnost. Samozřejmostí je zákonné pojištění účetních služeb, a to u ČSOB.

Našim klientům poskytujeme tyto účetní služby:

  • zpracování účetnictví, daňové evidence pro malé a střední podnikatele
  • zpracování mzdové agendy, personalistika
  • zpracování daňových přiznání
  • zastupování na úřadech
  • optimalizace základu daně z příjmu
  • poradenská činnost v oblasti daňové evidence a účetnictví
  • spolupráce s daňovým poradcem
J. A. Clean spol. s r. o. | Jiří Janouš - jednatel společnosti

Naše společnost již několik let velmi úspěšně působí na českém trhu v oblasti poskytování služeb bezpečnostního podlahového značení, revitalizace podlah a hloubkového čištění průmyslových podlah.

Společnost prošla v minulých letech dynamickým růstem a v souvislosti s tím jsme se rozhodli oslovit pana Jemelku a jeho společnost J.I.P. pro firmy s.r.o. ke spolupráci. Cílem spolupráce, která probíhá od listopadu 2014, bylo nastavit výrazně efektivnější organizační chod celé společnosti. Jedná se o změny v řízení společnosti, finančním plánování, personálním i provozním otázkám.

Spolupráci s panem Jemelkou hodnotím velmi pozitivně. Po ůvodní hloubkové analýze jsme ihned začali nastavovat určité změny, které již po několika měsících hodnotím jako naprosto smysluplné. Pan Jemelka má kromě nepopiratelných zkušeností velmi jasný pohled na změny, které mohou přinést krátkododé i dlouhodobé pozitivní výsledky. S panem Jemelkou spolupracujeme i v oblasti koučinku a také v této oblasti si našeho partnerství velmi cením.

"Pana Jemelku a jeho společnost mohu doporučit jako profesionály v oboru, kteří dokáží odhalit spoustu významných i těch méně významných překážek, jenž mohou bránit společnostem v jejich dalším úspěšném rozvoji."

Jiří Janouš - jednatel společnosti 

Často kladené otázky

Naši zákazníci se nás v úvodu spolupráce nejčastěji ptají na tyto otázky:

Pro koho jsou služby J.I.P. pro firmy určené?

  • majitele, kteří jsou odhodlaní doopravdy pracovat na své firmě, jsou rozhodnuti tomu věnovat čas i peníze
  • majitele, kteří chtějí zvýšit zisky svých firem
  • majitele, kteří chtějí zlepšit komunikaci a motivaci lidí uvnitř firmy
  • majitele, kteří chtějí zlepšit marketing své firmy
  • majitele, kteří chtějí zefektivnit systém fungování své firmy
  • majitele, kteří chtějí prosperující firmu
  • majitele, kterým klesají tržby, odbyt, a chtějí firmu postavit zpět na nohy
  • malé a střední firmy, jejichž počet zaměstnanců je v rozmezí 10 - 300lidí, obrat v rozmezí min. 10mil. Kč – max. 500mil. Kč

Co mi nabídnete jiného než konkurence?

  • garanci risk-free, tzn. garanci toho, že nic neriskujete (veškeré platby jsou ex-post, na základě odsouhlasených výsledků spolupráce)
  • realizaci jednotlivých kroků v rámci revitalizace firmy (či ozdraveni, rozvoje, restrukturalizace firmy) ruku v ruce
  • viditelné výsledky (na rozdíl od jednorázových školení či poradenství)
  • seriózní přístup

V čem mi můžete pomoci?

  • v získávání nových zákazníků, tzn. ve zvyšování tržeb
  • v rozvoji Vašich lidí (školení obchodních dovedností, manažerských dovedností, komunikační dovedností atd.)
  • v zefektivnění provozu Vaší firmy
  • v účelném hospodaření, tzn. ve zlepšení finančního zdraví Vaší firmy
  • v marketingové údernosti Vaší firmy
  • a v dalších oblastech, které se týkají individuálních potřeb Vaší firmy

Kde či jak jste získali všechny tyto znalosti, zkušenosti?

  • praxí v terénu
  • odborným vzděláním
  • intenzivním samostudiem
  • pokusy a omyly za dobu naší praxe

Jaké máte reference?

  • reference, včetně výsledků z realizovaných projektů a kontakty, kde si naše informace můžete ověřit, Vám rádi předložíme na osobní schůzce (z našeho úhlu pohledu se jedná o důvěrné obchodní informace)

V jakých oborech máte zkušenosti?

Zkušenosti máme v těchto oborech:

Výčtem uvádíme odvětví, ve kterých jsme klientům pomáhali...
  • dovoz a distribuce potravin
  • realitní služby
  • velkoobchod stavební chemie
  • pracovní a personální agentura
  • velkoobchod papírenským a kancelářským sortimentem
  • velkoobchod a maloobchod klimatizací
  • stavebně-realizační společnost
  • maloobchod, síť 70ti prodejen se značkovým zbožím - obuv, textil
  • firma poskytující manažerské a obchodní semináře, konference
  • hobby market
  • obchod s agroprodukty
  • maloobchod a e-shop s chovatelskými potřebami a výživou
  • realizační a obchodní společnost v oblasti gastro, koupelnových doplňků, zábradlí apod.

Koho/čeho se týká vstupní analýza? Jak probíhá?

  • týká se majitele firmy a klíčových pracovníků Vaší firmy
  • týká se základních oblastí podniku: management, prodej, marketing firmy, personalistika, provoz, výroba a další specifické oblasti na Vaše přání
  • probíhá formou řízených rozhovorů a pozorování
 
PSYCHODIAGNOSTIKA

Nemáte jasno v tom, který z Vašich zaměstnanců je výkonný, schopný, který má velký potenciál?

Díky on-line psychodiagnostickým dotazníkům a testům snadno poznáte ty pravé zaměstnance, s nimiž byste měli počítat i do budoucna. Součástí sllužby je také osobní pohovor s jednotlivými pracovníky a zpětná vazba jak pro Vás, tak pro Vaše pracovníky formou individuálního hodnocení.

Díky psychodiagnostice se také zprecizní Vaše výběrové řízení na konkrétní pracovní pozici. Na první pohled vidíte, jestli uchazeč vyniká v oblastech, které jsou pro vás klíčové. Psychodiagnostika je ideální jak pro výběr kandidátů v počátečních fázích náboru, tak pro rozvoj stávajících zaměstnanců.

Jak u stávajícího zaměstnance, tak u nově vybíraného pracovníka díky dotazníku kompetencí poznáte profesní dovednosti i vlastnosti zaměstnance/kandidáta a zjistíte, zda odpovídá vašim požadavkům. Díky dotazníku motivací porozumíte individuálním hodnotám, motivacím a zájmům zaměstnance či uchazeče o práci. Snadno poznáte ty, co zapadnou do Vašeho týmu a dlouho vydrží.

Testy schopností pak prověří logické myšlení (prověříte si deduktivně-logické myšlení člověka), analytické myšlení numerické (zjistíte, zda pracovník/uchazeč dokáže odvodit logické závěry z komplexních numerických informací), analytické myšlení verbální (zjistíte, jak testovaný umí odvodit logické závěry z komplexních verbálních informací), určování priorit (test klade důraz na stanovení priorit a okamžité reakce), schopnost učení (měří kapacitu krátkodobé paměti, která vyžaduje vysokou pozornost a rychlost vnímání), schopnost koncentrace (měří schopnost soustředění a zaměření na detail), test anglického jazyka (NOVINKA - zjistíte znalost angličtiny ve 3 nejdůležitějších oblastech – gramatická plynulost, slovní zásoba, pravopis).

Přehled klientů

Společnost J.I.P. pro firmy s.r.o. realizovala interní audity, analýzy, školení či komplexní projekty revitalizace u těchto klientů:

Agrone Trading, s.r.o.
ALMiG KOMPRESORY s.r.o.
Attack promotion s.r.o.
Aretti CZ, s.r.o.
Autobusy Karlovy Vary a.s.
CR DESIGN LTD.
ČSAD Vsetín a.s.
ČSAD autobusy Plzeň a.s.
ČSAD Invest a.s.
R Trading s.r.o.
GOZ METAL s.r.o.
GPH spol. s r.o.
HEROLD, f.o.
Chrom-design s.r.o.
Inex Spedition s.r.o.
Královopolská Steel s.r.o.
Level Pro a.s.
MANUS Prostějov spol. s r.o.
Prádelna a čistírna Sedlčany s.r.o.
PRESTIGE TECHNOLOGY s.r.o.
Purgina spol. s r.o.
PSC spol. s r.o.
REDA s.r.o.
R Trading s.r.o.
SCR Engineering s.r.o.
SEZAKO s.r.o.
Solace a.s.
SVĚT OKEN s.r.o.
TIGEMMA, spol. s r.o.
TRW-DAS a.s.

...a další klienti (kompletní reference na vyžádání)

Majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o. realizoval/realizuje ještě jako OSVČ projekty v níže uvedených firmách, více na www.btci.cz:

ABPLAST s.r.o.
Andraia spol. s r.o.
Aston Central s.r.o.
Ateliér Vrbík s.r.o.
CZ Optik s.r.o.
Bicorn s.r.o.
Budexport Praha a.s.
Charley fashion s.r.o.
E LINKX a.s.
ESL, a.s.
F&S Magnet s.r.o.
Famos spol. s r.o.
HPS Lounky s.r.o.
I.E.T. Reality s.r.o.
Imexpen s.r.o.
J.A.P. spol. s r.o.
Kávovary RH vending
LD okna a.s.
Lena Chemical s.r.o.
Lindaur stavby
Malý Génius s.r.o.
METRUM s.r.o.
MFP s.r.o.
Patriot Reality s.r.o.
PeMaP s.r.o.
Promos trading s.r.o.
X-Sport s.r.o.

...a další klienti (kompletní reference na vyžádání)

Z výše uvedených referencí je patrné, že společnost J.I.P. pro firmy s.r.o. je schopna realizovat projekty nejen v malých a středně velkých podnicích (na které se primárně specializujeme), ale jsme schopni působit i ve velkých korporacích a nadnárodních firmách.

 

AUDIT FIREMNÍ KULTURY

Značná část podniků s českým kapitálem stále podceňuje význam firemní kultury

Audit firemní kultury jako nástroj zvyšování výnosů firmy

Všem selsky smýšlejícím lidem je jasné, že relativně spokojený a vedení firmy důvěřující zaměstnanec pracuje uvolněněji, rychleji, kreativněji, jeví více zájmu o spolupráci a komunikaci – tudíž je ve finále i produktivnější ve své práci (s menším množstvím vstupů generuje více výstupů). Přeloženo do češtiny: s menším množstvím času/zdrojů má lepší výsledky. Naproti tomu člověk pod enormním stresem, v atmosféře strachu, paralyzovaný chováním a komunikací šéfa, nikdy nemůže být tak výkonný a produktivní jako prvně jmenovaný. Takovýto „balíček nervů“ inklinuje k vyšší chybovosti, méně komunikuje, méně se odváží do náročnějších úkolů, sebevědomí má nízké, spíše hraje na jistotu a – slovy klasika – nebude se pouštět do žádných větších akcí. V konečném důsledku se pak produktivita – vstupy versus výstupy – diametrálně snižuje oproti atmosféře v relativně zdravé firmě.

Příčin, jak neproduktivní atmosféra ve firmě vzniká, je mnoho. Nejčastěji se přitom nejedná pouze o jeden osamocený faktor, ale o sérii či kombinaci dílčích faktorů, přičemž některé z těchto faktorů jsou logicky silnější než jiné, ale co je třeba říct především, valná většina faktorů vyvolávajících vznik neproduktivní atmosféry ve firmě mají něco, čemu říkám „spouštěcí moment“. Spouštěcí moment působí tak, že jakmile jednou začne působit jeden negativní prvek, přidá se dílčím způsobem další a další atd., až vznikne sestupná spirála zla, kupících se chyb a firemní kulturu ničících faktorů. Stačí jediný příklad – špatně vybraný či zvolený šéf do jednoho oddělení (neřku-li do top managementu) má za následek celou škálu doprovodných efektů. Rostoucí nespravedlnost, demotivace lidí, když vidí jeho špatný přístup a nekompetentnost, snižující se autorita vedení firmy v očích zaměstnanců (koneckonců vedení vybíralo tohoto šéfa) atd., atd.

Pokud bych měl jmenovat skutečně ty nejčastější příčiny negativních faktorů, jež silně ovlivňují firemní kultury podniků, pak bych na základě zkušeností ze zhruba stovky firem, kde jsme pracovali na projektech, řekl, že to jsou tyto:

  1. nevhodný šéf – nestačí na pozici profesně (znalosti, dovednosti, metody apod.) či lidsky (osobnost, charakter apod.)
  2. špatně seřazené priority – nejčastější omyly jsou typu: zaměstnanec je pouze číslo či výrobní faktor, peníze jsou důležitější než budované či zastávané hodnoty, krátkodobý zisk je důležitější než dlouhodobý, problémy vyřeší dobrý informační systém či perfektně vyladěné procesy apod.
  3. nevhodný výběr lidí – do pozic jsou dosazováni lidé, kteří bez profesního či kariérního plánu jednoduše na danou pracovní pozici nemají, stejně jako v bodě č.1, tedy ať už profesně či lidsky
  4. nefunkční komunikace ve firmě – chybí v ní vzájemný respekt, ochota sdílet se a klást důraz na otevřenou komunikaci, disproporce v avizované vizi, poslání, strategii apod. versus následná realita – často se jedná o známé přísloví, kdy vedení „káže vodu a pije víno“
  5. absence selského rozumu v řízení firmy – možná by se mnozí lidé divili, co jsou schopni vrcholoví manažeři schopni řešit za blbosti, a mnozí se diví, když vidí, jaká opatření přijímají…
  6. podceňování existence a účinků firemní kultury (atmosféry ve firmě) – ve chvatu denní operativy a nezbytnosti plnit si své úkoly manažeři přehlížejí, a z nedostatku času opomíjejí fakt, že pokud lidé nebudou alespoň relativně (záměrně píši relativně) spokojeni, těžko ze sebe vydají to nejlepší, co v nich je

Mezi další příčiny, s nimiž jsem se setkal, patří:

  • nejen nemotivující, ale často i demotivující odměňovací systém ve firmě
  • podpora estébáckých praktik jako je šmírování a donášení, postihy za vlastní názory apod.
  • nefunkční kariérový postup aneb lidé nevidí prostor pro svůj růst
  • nekompetentnost lidí k výkonu daných pozic (ať už vedoucích či řadových pracovníků)
  • „kamarádšaft“ – protěžování kamarádů „neschopáků“ aneb podpora neproduktivních lidí
  • neskutečně negativně ladění jednotlivci, kteří svými soustavnými, vytrvalými a systematickými rozkladnými řečmi (často ve skrytu) dokáží otrávit nejen své bezprostřední okolí, ale doslova celou firmu vč. zákazníků a dodavatelů
  • pocit beznaděje lidí, že stejně se nic nemůže změnit
  • příliš liberální až anarchistické řízení firmy
  • „one-man show“, kdy vše se ve firmě i podnikání točí kolem jednoho… „velikého“ šéfa

Mnohé z výše uvedených příčin mají ještě své dílčí „nuance“. Tak například nevhodný šéf může být někdo, kdo je „totálně mimo“ a jak říkám, „z kapra štiku neuděláte“. Tzn. dotyčného nelze ani systematickým a intenzivním úsilím rozvíjet a téměř nikam posunout – jedná se o čistou ztrátu času a energie, a efekt je nulový. Ve finále jste on i vy lidem ve firmě pouze k smíchu či k trpkému úsměvu, což je ještě horší. Stejně tak můžeme hovořit o tom, že onen nevhodný šéf má pouze dílčí „vady na kráse“, jako je např. přehnaný „drtič-buldozér“, „dobrák“, „snaživec“, „kontrolující nutkavec“, „přechytralý alibista“ atd. S výrazným přispěním a ochotou onoho šéfa na sobě pracovat lze poměrně rychle, nikoliv bezbolestně, přispět k tomu, aby dozrál do optimální pozice snoubící vyvážený poměr demokratického a autoritářského přístupu v řízení firmy/oddělení a vedení lidí. Neřešení dílčích vad na kráse u těchto šéfů má za následek negativní jev – roste jejich míra škodlivosti vzhledem k minulým i současným přínosům, které pro firmu měl/má. Takto bychom mohli pokračovat detailnějším rozborem všech výše uvedených bodů, nicméně to není účelem tohoto článku. Výše uvedeným chci poukázat na fakt, že chytří podnikatelé a manažeři uvedená rizika nepodceňují a pracují i v oblasti firemní kultury na tom, aby co nejvíce ovlivnili růst produktivity své firmy, její zdraví, stabilitu a prosperitu do budoucna.

U narušených firemních kultur trvá v některých případech i měsíce a roky, než se podaří atmosféru „vyčistit“ a nastolit nový svěží vítr, který posune firmu ve finále i v jejich ekonomických výsledcích výše. Neméně podstatným dílčím efektem tohoto čištění firemní kultury pak je to, že lidé v takovýchto firmách pracují rádi, chtějí pracovat (hlásí se více schopných lidí z venku), snižuje se fluktuace, opět tím pádem roste stabilita a díky ve firmě zůstávajícím zkušenostem i odbornost na trhu. Vyšší firemní odbornost až excelence pak vede k výrazné konkurenční výhodě, k lepší pověsti, k většímu počtu zákazníků, k jejich vyšší věrnosti atd. V tomto smyslu bychom mohli hovořit o tom, že se jedná o vzestupnou spirálu dobra. Jeden pozitivní prvek výrazně ovlivňuje další dílčí pozitivní prvky, které se svými účinky násobí – také proto máte možná někdy pocit, že jsou firmy, kde tak nějak jde všechno jako po másle, ladně, skoro by se chtělo říct až tolik, že to jde samo. Což je samozřejmě nesmysl. Ať už vědomě či intuitivně lidé (majitelé, management) v té firmě vědí, co dělají. Stejně tak existují firmy, kde se zdá, že se neustále něco komplikuje, zadrhává, nefunguje…

Přemýšlejte nad svou firmou v duchu faktorů, které jsem popsal výše, a hledejte, kde může být problém ve vašem podniku. Pokud najdete některé z příčin neproduktivní atmosféry ve vaší firmě, řešte je. K dispozici vám je samozřejmě také možnost spolupráce s některou z odborných firem, které se touto oblastí zabývají. Taková spolupráce nabízí rychlejší, přesnější a spolehlivější řešení. Koneckonců zlomenou ruku si také „nespravujete“ sami. Obraťte se s důvěrou na naši firmu

5G GARANCE

Jako jediní na trhu, v daném oboru Vám zaručujeme jedinečnou kombinaci garancí, tzv. 5G

► Garantujeme Vám risk-free, věříme v naše schopnosti

     Většina našich konkurentů požaduje úhradu za vzdělávací a konzultační služby předem. Naše společnost pracuje opačným způsobem. Platba probíhá ex-post, tedy až po uskutečnění naší služby. A jako „eso v rukávu“, které Vám garantuje, že s námi nic neriskujete, Vám nabízíme možnost neplatit za naše služby, pokud nejste s dosaženými výsledky poradenské činnosti, školení či konzultace spokojeni. Tuto garanci máte s námi smluvně potvrzenou.

► Garance zkušenosti a specialistů z různých oborů

     Naši lektoři a konzultanti jsou úspěšní a zkušení profesionálové, kteří mají jak odborné zkušenosti, tak životní nadhled, profesionální zralost a za sebou mnoho projektů, konzultací či školících dnů. Jedná se odborníky z oblastí jako marketingové poradenství, reklama & public relations, prodej, management, personalistika, finance, sklad & logistika, nákup, řízení procesů, výroba, školení zaměstnanců & koučink manažerů a obchodníků.

► Garance práce na projektu

     Většina konzultantů a školitelů Vám poradí, co máte dělat. Jejich rady však mají jednu slabinu – řeknou, co je třeba udělat, ale pak odcházejí. Prodávají informace. My Vám garantujeme nejen to, že Vám ukážeme cestu, řekneme, co je potřeba udělat… my s Vámi jdeme tou cestou bok po boku. Garantujeme aplikaci řešení a výsledků Podílíme se na plnění konkrétních úkolů, krok za krokem – vše, co je třeba udělat, děláme s Vámi.

► Garantujeme Vám re-trénink

     Pokud není dosaženo cíle školení ve Vaší firmě, garantujeme Vám opětovné proškolení Vašeho personálu zdarma.

► Garantujeme Vám právní ochranu

     Garantujeme Vám jasný smluvní vztah a diskrétnost v podobě smluvně ošetřené mlčenlivosti – a to nejen po dobu spolupráce, ale také po jejím skončení.

Snažíme se o maximální diskrétnost a o to, aby se ve Vaší firmě pohybovalo co nejméně externích lidí

     Zkušenosti nám ukazují, že jak majitelé malých a středních firem, tak zaměstnanci ve firmách našich klientů vyžadují, aby uvnitř klientovi organizace působilo pokud možno co nejméně externích poradců. Praxe je taková, že pokud chcete pracovat na marketingu, najmete si marketingovou agenturu. Pokud chcete zlepšit obchod, najmete si školící firmu. Pokud chcete kvalitně řídit své finance, necháte si udělat finanční analýzu nezávislou firmou zvenčí, pozvete si specialisty na manažerské poradenství atd. V našem případě získáváte vše „pod jednou střechou“. Máte tím garantovaný jistý standard přístupu a zodpovědnosti, nemusíte znovu podstupovat riziko, zda spolupráce s novým partnerem vyjde či ne, zda se osvědčí, jak se bude chovat apod. Náš tým specialistů je konzistentní, vyznáváme všichni stejné hodnoty (serióznost, zodpovědnost, orientace na výsledky, profesionalita, garance výsledků, kreativita, komunikativnost, budování důvěry, důraz na vztahy a porozumění). S námi nemusíte řešit stále znovu a znovu otázku: „Co za člověka/firmu si to do svého podniku pouštím?“ Naši lidé drží jednotný projev a jednotný přístup k práci.


     Navíc se snažíme, aby se ve Vaší firmě pohybovalo co nejméně našich lidí, tzn. mnozí z našich specialistů jsou odborníci na více oblastí (např. management, prodej, marketing). Tím je splněn další ze základních požadavků, aby si vaši lidé pokud možno zvykly na jednoho, dva konzultanty od nás, navázali vztah, projevili důvěru. Kde je vztah a důvěra, tam je vyšší pravděpodobnost úspěchu. Je důležité, aby Vaši lidé naše konzultanty přijali, a 100% s nimi spolupracovali.

Vzdělávání dospělých

Stimulace znalostí   

Úspěch firmy není dán růstem, ale vnitřním zušlechťováním. Připravíme pro Vaše zaměstnance výukové a rozvojové programy, které zvýší jejich kompetence. V naší společnosti nehovoříme proto o vzdělávání, ale o formaci, kdy konkrétní pracovníky stimulujeme k vyšším znalostem a k větší schopnosti dělat svou práci efektivně. V duchu tohoto přístupu jakékoliv vzdělávání / formování Vašich pracovníků podléhá prvotní analýze potřeb Vaší firmy. Pro více info vyplňte formulář ve spodní části stránky, do 3 pracovních dnů se vám ozveme

Poznejte největší slabiny manažerů v roce 2016

Stejně jako celý pracovní trh, prochází i způsob obchodního vedení změnou. Někteří se adaptují rychleji než ostatní, je přitom nasnadě, kteří spíše dosáhnou úspěchu. Nedávno se k nám dostal průzkum nadnárodní auditorské a poradenské sítě BDO a nás zajímalo nejen, co ukazují statistiky, ale jak se k problematice staví někteří čeští obchodní experti. Kde má český management stále slabiny a v čem vyniká?

Přečíst

PROPAGACE | PR
  • Vynakládáte na propagaci nemalé náklady a efekt je přesto nulový?
  • Jste si jistí, že volíte efektivní propagační nástroje a využíváte je správně?
  • Je Váš web na internetu vidět?
  • Znají potenciální zákazníci Vaši firmu?
  • Umíte komunikovat s médii a vytvářet pozitivní image Vaší firmy?

Propagace

Propagace je jednou ze základních životních funkcí každé firmy. Pokud tento důležitý firemní orgán nefunguje, pokulhává byznys a firma může vážně onemocnět.

Malé a střední podniky se v oblasti propagace často dopouštějí stejných chyb. Nejčastějším a největším pochybením je, že se propagaci nevěnují vůbec. Pokud nějaké finanční prostředky do reklamy přece jen investují, jde spíše o nahodilé a nesystematické vyhazování peněz komínem. Obvykle se nechají zlákat „výhodnou akční nabídkou“ zlevněné inzerce či jiných reklamních nosičů, které jim zrovna přijdou do cesty.

Než se však pustíte do velkolepého propagování Vašich služeb, výrobků či idejí, je důležité, abyste měli důkladně propracovanou komunikační strategii. Aby byly investice do reklamy skutečně efektivně vložené, je nutné jednotlivé propagační nástroje nejen znát, ale hlavně umět efektivně využívat. Rádi Vám ukážeme „jak na to“.

Pomůžeme Vám vytvořit komunikační plán a doporučíme nejvhodnější propagačních nástroje, postupy a aktivity, tak aby fungovaly ve vzájemném souladu. V oblasti propagace pro Vás můžeme udělat:

Analýzu

  • analýzu dosud užívaných nástrojů marketingové komunikace
  • analýzu úrovně internetové prezentace (webu)
  • analýzu internetového marketingu (SEM , SEO, PPC)
  • analýzu a doporučení aktivit v oblasti Public Relations (viz. odstavec níže)

Projekt - komunikační strategie

  • určení cílových klientů
  • definování komunikační strategie
  • návrh využití jednotlivých propagačních nástrojů
  • návrh kreativní strategie
  • návrh mechanismů sledujících efektivitu aktivit
  • určení celkového rozpočtu
  • časové rozvržení realizace plánu

Všechny body projektu s Vámi následně realizujeme ruku v ruce…

Public relations

Také oblast Public Relations je pro řadu malých a středních podniků poměrně cizí. Tento důležitý marketingový nástroj lidé spíše znají pod zkratkou PR. Public Relations lze volně přeložit jako „vztahy s veřejností“. PR jsou neodmyslitelnou součástí marketingové strategie společností. Jde o techniky, pomocí kterých může Vaše firma upevnit vztahy se svým okolím. Kombinací Public Relations aktivit a dalších prvků marketingového mixu můžete výrazně zvýšit účinnost kampaní. Nástroje PR Vám mohou pomoci dosáhnout dlouhodobě dobrých vztahů s klienty, dodavateli, odběrateli, investory, s médii a také s Vašimi zaměstnanci.

V rámci Public Relations umíme:

  • vytvořit individuální Public Relations strategii
  • vypracovat mediaplán
  • dokážeme vytvořit poutavou tiskovou zprávu
  • víme, jaká témata novináře zajímají
  • umíme vytvořit PR články na různá témata, z různých oborů činnosti
  • vytvořit propagační texty, vč. textů na web (klíčová slova)

Kromě teoretických a praktických znalostí z oblasti propagace a PR jsme schopní Vaší firmě poskytnout kreativní a originální pohled na věc. V rámci návrhu neotřelých propagačních kampaní můžeme Vaší firmě pomoci odlišit se od konkurence. Na základě dobrých vztahů s médii a znalostí jejich potřeb lze systematicky budovat dobrou image Vaší firmy - znalost značky. Dobrý neotřelý a originální nápad jak oslovit cílovou skupinu, je jedním z nejdůležitějších pilířů úspěchu každé firmy.

Nefungujeme po vzoru klasických reklamních agentur, které masově obsluhují jednoho klienta za druhým. My k našim klientům máme zcela individuální přístup, který lze popsat jako rozdíl mezi obědem ze závodní jídelny a nešizenou domácí stravou.

SEZAKO PŘEROV s.r.o. | Jan Švrček a Michal Václavík - jednatel a provozní ředitel

Naše spolupráce s panem Jemelkou začala na podzim roku 2012. Po osobní schzce a na základě dostupných referencí jsme se rozhodli, že to bude právě firma pana Jemelky, která nám pomůže společně změnit fungování naší firmy. Hlavním důvodem spolupráce byla nutnost celkové proměny firmy, a to jak z pohledu fungování vedení, tak i celkové organizace společnosti. Naším cílem bylo rovněž změnit myšlení zaměstnanců a vytvořit fungující management a obchodní oddělení. Po úvodním jednání jsme se s panem Jemelkou domluvili na celkové revitalilzaci firmy.

I když se v začátcích objevily drobné neshody a určité třecí plochy, po počátečním hledání společné cesty jsme nakonec došli ke vzájemné shodě a určili si společné cíle a priority při nutných změnách firmy. Ing. Jemelka nastavil jasné kroky, dle kterých jsme dále postupovali. Během prvních měsíců vzájemné spolupráce se ukázalo, v jak hluboké krizi naše společnost je a co se musí změnit, včetně odchodu či přesunu vedoucích pracovníků na jiné pozice.

Zavedlil jsme plánované firemní porady, finanční plánování, natavili jsme pracovní a provozní řád a jasné popisy pracovních míst, proběhla celková změna organizační struktury společnosti. Veliký důraz byl kladen i na vyšší efektivitu obchodního oddělení ve smyslu zlepšení výsledků a důslednosti plnění vytyčených úkolů jednotlivých zaměstnanců.

Právě zde se ukázal smysl práce pana Jemelky - jeho koučink odstartoval všechny potřebné změny a začal řešit problémy ve firmě. Po půl roce společné intenzivní a velmi tvrdé práce jsou výsledky patrné už nyní, i když jsme si vědomi toho, že naše firma má před sebou ještě poměrně dlouhou a náročnou cestu.

V dnešní době není podstatná velikost firmy, nebo její viditelnost či prosperita na trhu, i když se jedná o důležité faktory, ale podstatou jakékoliv firmy v oboru služeb je stále rozvíjet kvalitu těchto služeb, kde výsledkem je spokojený zákazník. Dle našeho názoru je tuto kvalitu služeb každá zkušená firma schopna rozvíjet pouze v případě, pokud se nebrání novým názorům a zkušenostem jiných lidí, které například přinesla do naší firmy práce pana Jemelky.

logo sezako final

"Proto Vám za naši firmu mohu s klidným svědomím doporučit práci pana Jemelky, která povede v konečném efektu ke kvalitě služeb a tím i k růstu vašeho zisku."

Jak Švrček a Michal Václavík
jednatel a provozní ředitel

TIGEMMA, spol. s r.o. | Milan Sečkár - jednatel

Se společností J.I.P. pro firmy s.r.o. jsme začali spolupracovat na základě doporučení od jednoho z našich dodavatelů, který byl zároveň klientem firmy J.I.P. Myšlenku na takovou spolupráci, tzn. manažerský koučink či externí poradenství, zkrátka mít někoho z venku, kdo přináší nový pohled a zkušenosti z jiných firem, jsem ale měl již delší dobu. Spolupráce začala procesně-personálním auditem, kdy se vybral určitý vzorek zaměstnanců firmy pro řízené pohovory s p. Jemelkou, od dělnických profesí až po top- management. Provedla se prvotní analýza, s jejímž výsledkem jsme byli jako majitelé seznámeni. Tato analýza byla hnacím motorem pro další spolupráci napříč celou firmou (management firmy, výroba, aktivní obchod, vzdělávání obchodních a manažerských dovedností, technologický audit, nastavování nových procesů, marketing atd). Hlavní cíle celé spolupráce byly a jsou především další rozvoj naší společnosti, zefektivnění veškerých procesů a činností napříč firmou, vyšší profesionalita při řízení firmy a překlopení pasivního obchodu v aktivní obchodování, které bude přinášet společnosti lepší pozici a zajímavější možnosti při výběru jednotlivých obchodních případů.

Spolupráce probíhá formou pravidelních týdenních sezení (konzultací), které mají stanovený průběh od porady jednatelů, přes poradu širšího vedení, školení obchodních dovedností, příp. manažerských dovedností, až po kontrolu úkolů. Součástí těchto konzultací je také pravidelný měsíční finanční reporting, které přináší ekonomický rozbor hospodaření podniku a dopady jednotlivých opatření na finanční čísla firmy. Spolupráce probíhá formou zdravé výměny názorů, kdy ne vždy souhlasíme s řešením či názory p. Jemelky, ale ve většině případů a v komplexním náhledu na řízení společnosti jsme se vždy domluvili na konkrétním řešení situace. Společně s firmou J.I.P. se mimo jiné snažíme, od dělnických profesí po nejvyšší vedení, vytvářet atmosféru sounáležitosti všech zaměstnanců s firmou TIGEMMA.

tigemma

"Tím, že spolupráce pokračuje již téměř třetím rokem, vedení společnosti považuje spolupráci za velice přínosnou a vidí to jako velký posun v celkovém fungování společnosti TIGEMMA směrem k modernímu způsobu řízení podniku a celkově k úspěšnému podnikání v dnešní rizikové době.
 Malým a středním podnikům mohu spolupráci se společností J.I.P. pro firmy s.r.o. jen doporučit, pomůže zefektivnit a zjednodušit řízení a obchod firmy."

Milan Sečkár
jednatel společnosti

ABPLAST s.r.o. | Zdeněk Jílek - jednatel

Spolupráce firmy ABPLAST s.r.o. s p. Jemelkou trvá již od roku 2013. Cílem bylo mimo zdravého nastartování firmy také zvýšení a prosazení se na trhu kvalitou, profesionalitou a odborností. Spolupráce je nastavena na pravidelně opakující se konzultační a kontrolní dny a velice oceňuji možnost telefonických konzultací.

Po prvotní analýze firmy, kterou p. Jemelka provedl, byly stanoveny čtyři základní strategické cíle: management firmy, zlepšit obchod / marketing, zkvalitnit výrobu a pravidelné vzdělávání.

Postupně jsme začali na jednotlivých cílech pracovat. Výsledkem byla především nová organizační struktura a s tím související personální změny, přijímání nových zaměstnanců - p. Jemelkou vedená výběrová řízení, zavedení pravidelných porad (management, výroba, obchod), reportingy jednotlivých zaměstnanců, popisy pracovních pozic a v neposlední řadě kompletní restrukturalizace obchodního oddělení včetně teoretického i praktického školení obchodních zástupců. V současné době pracujeme na zkvalitnění plánování výroby a logistiky, což se nám dlouhodobě nedaří.

ABPLAST

"Spolupráci s p. Jemelkou hodnotím velice pozitivně, ukázal nám nejpalčivější místa ve firmě, které bylo nutné bezprostředně začít řešit. Naučil nás být důsledný a dosahovat daných cílů, i byť po malých krocích. Spolupráci s p. Jemelkou mohu vřele doporučit."

Zdeněk Jílek 
jednatel společnosti

TRW - DAS a.s. | Jiří Vystrčil - generální ředitel

Spolupráce s firmou J.I.P. vznikla jako reakce na výsledky průzkumu spokojenosti zaměstnanců, kdy jako odezvu na tyto výsledky se vedení rozhodlo nechat si provést analýzu firemní kultury a to externí firmou. Z výběrového řízení vyšla vítězně právě firma J.I.P., a tak naše spolupráce mohla začít.

Vlastní analýza začala v květnu 2013 a to formou osobních pohovorů se zaměstnanci napříč celou firmou. Analýzou těchto pohovotů pak vznikl seznam 17 klíčových faktorů, které mají zásadní vliv na spokojenost zaměstnanců s úrovní firemní kultury.

Tyto výstupy pak byly komunikovány opět firmou J.I.P. k zaměstnancům na otevřeném fóru, a to způsobem, který měl zásadní vliv na důvěryhodnost a autenticitu těchto závěrů.

Po prezentaci na otevřeném fóru proběhlo ještě několik schůzek v menších skupinách, a to mězi zaměstnanci a representanty fy J.I.P. Tyto měly za účel ověřit si a popřípadě doladit celkový výstup z analýzy.

Po této fázi pak byly managementem firmy určeny 4 oblasti, na které se zaměřit, a byly určeny dva týmy, jež na analýze a akčním plánu pracují.

Pokud bych se měl stručně vyjádřit k vlastní práci fy J.I.P., tak bych ji určitě vyzdvihl v následujících bodech:

    • otevřená komunikace, bez "omáček"
    • spolehlivost, dobrá organizace a flexibilita
    • profesionální výkon (vlastní analýza, prezentace, zacházení s informacemi, termíny...)

V každém případě to bylo pro firmu něco úplně nového a myslím, že to pro nás byla zkušenost, kterou jak firma, tak její management mohou do budoucna zúročit. Celkový výsledek bych považoval v tuto chvíli za předčasné hodnotit, neboť nás čeká ještě mnoho práce.

TRW

Takže na závěr bych použil větu jednoho z mých kolegů, který napsal: "Spolupráci s firmou J.I.P. považuji za přínosnou. Jejich způsob práce bych označil za profesionální a efektivní".

Jiří Vystrčil
generální ředitel 

SOLACE a.s. | Věra Musilová, ředitelka společnosti

"Naše spolupráce s p. Jemelkou začala v říjnu 2011. Po úvodním jednání jsme se domluvili na celkové revitalizaci firmy. Ing. Jemelka nastavil jasné kroky, dle kterých jsme postupovali. Zavedli jsme plánované firemní porady, finanční plánování, nastavili jsme pracovní a provozní řad a jasné popisy pracovních míst, proběhla celková změna organizační struktury společnosti.

Naše spolupráce trvá již rok, během této doby proběhla i různá školení. Školení o komunikaci, školení obchodníků, manažerů."

solace

"Na základě těchto jednotlivých kroků a uvedených školení se zefektivnila práce, naše společnost má lepší výsledky, také se zlepšila komunikace a celková atmosféra ve firmě. Spolupráci s panem Jiřím Jemelkou mohu jen doporučit."

Věra Musilová, ředitelka společnosti

Promos trading | Emerich Klus - jednatel

Pana. Ing Jiřího Jemelku jsem kontaktovat poprvé v létě roku 2011. Bylo to v době, kdy naše společnost i kolektiv pracovníků prožíval krizi... Chyběly zakázky, atmosféra ve firmě byla nedobrá, komunikace vázla...

S panem Jemelkou jsme se domluvili na provedení analýzy a vypracování Programu změn revitalizace firmy, který nastavoval nutné kroky, které bylo potřeba učinit. Postupně jsme obnovili, rekonstruovali nebo zavedli firemní porady, finanční plánování, jasné popisy pracovních míst spojené s malou redukcí počtu pracovníků, upravili jsme strukturu firmy...

Mnoho času bylo věnováno zejména školení obchodních zástupců a to formou teorie i praxe.
Naše spolupráce trvá s dohodnutými přestávkami už druhý rok. Obchodníci přinášejí zakázky a obrat stoupá. Lépe funguje komunikace mezi pracovníky a zefektivnila se naše práce. Také se však zlepšila nálada a atmosféra v kolektivu.

promos trading

"Na panu Jemelkovi oceňuji spolu s odborností zejmnéna schopnost proniknout a vcítit se do problémů jejich zaměstnanců, schopnost analyzovat situaci a nacházet rady, východiska a řešení směrující firmu ke zlepšování.

Spolupráci s panem Jemelkou nedoporučuji firmám, které jsou našimi přímými konkurenty. Všem ostatním jeho služby vřele doporučuji."

Emerich Klus - jednatel

 

OK Design s.r.o. | Oldřich Kovařík - jednatel

Počáteční požadavky na reorganiaci marketingu a vytvoření obchodního oddělení byly zprvu rozsáhlé a jejich splnění bylo časově náročné. Myslím, že sami bez tohoto tlaku bychom nebyli schopni změny takto rychle nastavit.

Celkový přehled a zkušenosti, které pan Jemelka má jsou pro nás výhodou, a tím nevymýšlíme vymyšlené, ale zaměřujeme se na ladění konkrétních, specifických detailů spojených s naší firmou a našim provozem.

Proto pokud můžu objektivně hodnotit přístup a činnost pana Jemelky za první 1/2 roku v naší firmě, tak jej hodnotím jednoznačně kladně. V druhé polovině roku bych chtěl do hodnocení přidat i ekonomické údaje a doufám, že to podtrhne můj kladný názor, který jsem výše popsal.

ok design logo

"Líbí se mi rychlé jednání a rychlé reakce na problémy. Myslím, že se posouváme oproti minulému období rychleji kupředu a to ještě nemáme vše hotové."

Oldřich Kovařík - jednatel

MFP paper s.r.o. | Marek Filípek, jednatel firmy

"S panem Jemelkou spolupracujeme od září roku 2009. Po úvodním jednání s panem Jemelkou jsme se dohodli na projektu revitalizace a rozvoje firmy. V první fázi proběhla analýza a následně byl stanoven postup revitalizace.

V obchodním oddělení se jednalo o trénink obchodních zástupců a přímý coaching v terénu, což mělo pozitivní význam na zlepšení komunikace se zákazníkem a zvýšení prodejů. Důležitá byla také analýza provozu telemarketingu a následné změny v jejich pracovních postupech. Strategický workshop s vedením firmy měl za výsledek jak zásadní rozhodnutí tak i vznesl mnoho nových otázek, jak fungovat lépe a kam směřovat firmu."

mfp paper

"Celkově hodnotíme velice kladně přínos pana Jemelky a jeho projektu revitalizace firmy MFP. :-)"

Marek Filípek, jednatel firmy 

METRUM s.r.o. | Ing. Jiří Zapletal, ředitel a majitel společnosti

"Pan Jiří Jemelka spolupracuje s naší firmou od začátku roku 2009. Spolupráce s ním probíhá plánovitě po krocích a je zaměřena na celkovou revitalizaci firmy. Konkrétně jsme díky vzájemné spoluprácizlepšili a zefektivnili systém firemních porad a celkové komunikace a informovanosti ve firmě. Za nejdůležitější považuji zlepšení práce týmu obchodních zástupců a to díky coachingu a cílenému vedení ze strany p. Jemelky.

Velmi pozitivně oceňuji spolupráci na tvorbě finančního plánu, jeho přesnějším a konkrétnějším stanovení a také hodnocení a rozboru výsledků jednotlivých OZ i celé firmy."

metrum logo

"Spolupráce s p. Jemelkou přinesla do naší firmy, kromě zefektivnění práce a lepších výsledků, také zlepšení komunikace a celkové atmosféry ve firmě. Spolupráci s panem Jiřím Jemelkou mohu jen doporučit." 

Ing. Jiří Zapletal, ředitel a majitel společnosti

Lena Chemical s.r.o. | Dipl. tech. Miroslav Vyhnánek, majitel společnosti

"Naše společnost 18 roků úspěšně pracuje v oblasti vývoje a výroby chemicko-technických hmot na bázi polymerů. Zvláště v posledních letech 2005 - 2011 každoročně vykazujeme růst ve výši několika desítek procent. I přes tuto naši úspěšnost jsme se v roce 2011 rozhodli pro externí podrobné posouzení čili analýzu efektivity obchodního úseku, vrcholového managementu a všeobecné zhodnocení naší společnosti. Pro zpracování tohoto úkolu byl vybrán Ing. Jemelka, jenž nás svou korektní nabídkou, lidským a zásadovým přístupem přesvědčil, že si je výsledky své práce jistý a pevně za nimi stojí.

Jeho analýza nás natolik oslovila, že jsme se s Ing. Jemelkou dohodli na roční spolupráci, jejímž prvním krokem byl velmi úspěšný operativní zásah do nejpalčivějších bodů plynoucích z analýzy a následoval dlouhodobý cyklus vzdělávání pracovníků obchodního úseku, jak v našem školícím centru, tak v terénu. Vzhledem k přátelské, konstruktivní a pracovní atmosféře nastolené Ing. Jemelkou a jeho srozumitelnosti se podařilo funkční obchodní úsek přerodit na výborný obchodní úsek. Jako největší pozitivum, jež nám roční spolupráce s Ing. Jemelkou přinesla je vedle výrazného zklidnění atmosféry ve společnosti, budování otevřeného efektivnějšího prostředí, zvýšení obratu apod. především zásadní změna v myšlení. Je zcela zjevně vidět, jak se z pracovníků chodících do zaměstnání plnit si předepsané úkoly za daný plat pomalu stávají pracovníci, jenž mají zájem dosahovat stále lepších výsledků, vzdělávat se, racionalizovat své činnosti ve společnosti a vytvářet jeden silný tým. Jsme přesvědčeni, že jsme tímto myšlenkovým zlomem nastoupili cestu "od běžné dobré společnosti k výborné společnosti". Na základě dosažených velmi pozitivních výsledků a trendů v naší společnosti jsme se s Ing. Jemelkou dohodli na dlouhodobé spolupráci zahrnující všechny úseky společnosti s cílem dosáhnout souboru výrazných konkurenčních výhod vedoucích k udržení dlouhodobého růstu naší společnosti jako trvalé hodnoty."

lena

"Naše společnost měla štěstí, že jsme v pravý čas, tedy v období prosperity a růstu, rozhodli více investovat do vzdělávání a racionalizace a zvolili Ing. Jemelku"

Dipl. tech. Miroslav Vyhnánek, majitel společnosti

J. A. Clean spol. s r. o. | Jiří Janouš - jednatel společnosti

Naše společnost již několik let velmi úspěšně působí na českém trhu v oblasti poskytování služeb bezpečnostního podlahového značení, revitalizace podlah a hloubkového čištění průmyslových podlah.

Společnost prošla v minulých letech dynamickým růstem a v souvislosti s tím jsme se rozhodli oslovit pana Jemelku a jeho společnost J.I.P. pro firmy s.r.o. ke spolupráci. Cílem spolupráce, která probíhá od listopadu 2014, bylo nastavit výrazně efektivnější organizační chod celé společnosti. Jedná se o změny v řízení společnosti, finančním plánování, personálním i provozním otázkám.

Spolupráci s panem Jemelkou hodnotím velmi pozitivně. Po ůvodní hloubkové analýze jsme ihned začali nastavovat určité změny, které již po několika měsících hodnotím jako naprosto smysluplné. Pan Jemelka má kromě nepopiratelných zkušeností velmi jasný pohled na změny, které mohou přinést krátkododé i dlouhodobé pozitivní výsledky. S panem Jemelkou spolupracujeme i v oblasti koučinku a také v této oblasti si našeho partnerství velmi cením.

ja clean

"Pana Jemelku a jeho společnost mohu doporučit jako profesionály v oboru, kteří dokáží odhalit spoustu významných i těch méně významných překážek, jenž mohou bránit společnostem v jejich dalším úspěšném rozvoji."

Jiří Janouš - jednatel společnosti 

INEX SPEDITION s.r.o. | Josef Dvořák, majitel a ředitel

"Společnost INEX SPEDITION poskytuje služby v oblasti mezinárodní, tuzemské nákladní dopravy, spedice, logistiky a skladování. V květnu roku 2012, kdy společnost oslavila 20 let od založení nastala situace, kdy vedení společnosti nejen hodnotilo uplynulé období dvou desetiletí, ale především analyzovalo stávající stav a další směřování společnosti v budoucnu. V uplynulých zhruba dvou letech došlo k velké expanzi a růstu společnosti. V této době jsme procházeli těžším obdobím způsobeným nástupem 2. vlny ekonomické recese, kdy se i přes stoupající tržby nedařilo naplňovat stanovenou adekvátní míru rentability činností a ziskovosti. Jelikož jsme vnímali, že firma potřebuje učinit zásadní a možná i radikální změny ve fungování celé společnosti obrátili jsme se na společnosti zabývající se poradenstvím firmám naší velikosti. Po důkladném výběru, získání doporučení a referencí byla vybrána společnost J.I.P. pro firmy, s.r.o. zastoupena jednatelem panem Ing. Jiřím Jemelkou. Při prvotním kontaktu byl pan Jemelka seznámen se stávajícím stavem společnosti a osloven k vypracování komplexního dlouhodobého projektu revitalizace naší společnosti. Následně byly definovány základní cíle tohoto projektu včetně zvolených strategických kroků v následujících oblastech:

    1. Procesní řízení firmy - workflow
    2. Personalistika
    3. Efektivita činností
    4. Vnitrofiremní (interní) komunikace
    5. Finanční řízení a controlling
    6. Obchod a marketing

Počátek samotné spolupráce byl do jisté míry velice vyhrocený, jelikož jsme byli konfrontováni s řadou doporučení a návrhů, ke kterým jsme se stavěli opatrně až zdrženlivě. Ale na panu Jemelkovi bylo již od začátku spolupráce vidět, jak svým principům, zásadám a návrhům na zdravé fungování firmy věří. Postupem času jsme si přímo v praxi ověřovali funkčnost a správnost těchto postupů. Spolupráce trvá již 2 roky a stále je co zlepšovat a inovovat. Kromě zlepšených výsledků hospodaření všech oddělenínaší firmy velice oceňuji změnu vnitřní atmosféry a klimatu ve společnosti. Dalším námi velice kladně hodnoceným faktorem pro další spolupráci je možnost okamžitých konzultací při řešení různých situací a mít takového firemního přítele na telefonu. Po již zmíněných 2 letech spolupráce hodnotíme tuto dobu jako dobu rozvoje všech pracovníků naší společnosti, změnu myšlení s důrazem na tzv. tah na branku."

inex spedition

"Společnost J.I.P. pro firmy, s.r.o. můžu s klidným svědomím doporučit všem firmám, které se chtějí nejen vyrovnat s momentálním horším stavem, ale společně určit cestu k budoucí prosperitě a osobnímu rozvoji."

 Josef Dvořák, majitel a ředitel

I.E.T. Reality, s.r.o. | Lukáš Heger, majitel a výkonný ředitel

"Před začátkem naší spolupráce, nás zaujal celkový přístup pana Jemelky, který nám nabídnul vypracování analýzy s tím, že tuto uhradíme pouze v případě naší spokojenosti a zájmu o jeho práci. Bylo vidět, že si za svým výsledkem a prací pevně stojí a tím i nás ujistil, že se jedná o seriózní a vyváženou obchodní nabídku. Jeho analýza nás natolik zaujala, že jsme se rozhodli s panem Jemelkou trvale a dlouhodobě spolupracovat na tomto projektu.

V dnešní době není podstatná velikost firmy, nebo její viditelnost či prosperita na trhu, i když se jedná o důležité faktory, ale podstatou jakékoliv firmy v oboru služeb je stále rozvíjet kvalitu těchto služeb, kde výsledkem je spokojený zákazník. Dle mého názoru, je tuto kvalitu služeb každá zkušená firma schopna rozvíjet pouze v případě, pokud se nebráníte novým názorům a zkušenostem jiných lidí, které například přinesla do naší firmy práce pana Jemelky. Momentálně jsem přes půl roku v intenzivní práci na projektu revitalizace s panem Jemelkou a výsledky jsou již v naší firmě znatelné. Samozřejmě se jedná o dlouhodobý proces zkvalitňování služeb, a proto není ještě dnes možné učinit konkrétní závěr."

 
iet reality 

"Pokud Vám na vaší firmě záleží a chcete být o krok vpřed oproti Vaší konkurenci, je nutné udělat více než dělají ti ostatní. Proto Vám za naší firmu mohu s klidným svědomím doporučit práci pana Jemelky, která povede v konečném efektu ke valitě služeb a tím i k růstu vašeho zisku."

 Lukáš Heger, majitel a výkonný ředitel

HPS Lounky s.r.o. | Luboš Kousal, obchodní ředitel a spolumajitel

"Spolupráce s panem Ing. Jiřím Jemelkou probíhala od července 2009 do března 2010. Cílem spolupráce byla celková analýza v oblasti obchodu, marketingu a managementu a na jejím základě vypracování postupů pro celkovou revitalizaci uvedených segmentů.

Veliký důraz bylo kladeno na zefektivnění firemní komunikace, vyšší efektivitu obchodního oddělení ve smyslu zlepšení prodejních výsledků a důslednosti plnění vytyčených úkolů jednotlivých zaměstnanců. V oblasti marketingu bylo zaměření na zvýšení efektivity oslovování cílové skupiny odběratelů, vylepšení propagačních materiálů určených pro tyto účely."

HPS 

 "Spolupráce v uvedeném období probíhala jasně, rychle a efektivně, vždy dle potřeb naší společnosti. Její hodnocení je ve všech směrech kladné a doporučitelné."

Luboš Kousal, obchodní ředitel a spolumajitel 

"J.A.P." schody s.r.o. | Petr Paksi, spolumajitel a výkonný ředitel

"S firmou Jiřího Jemelky spolupracujeme od čtvrtého kvartálu roku 2013, byť nás její zástupce kontaktoval již několikrát v průběhu let 2010 – 2012. Důvodem, proč jsme do spolupráce z počátku nechtěli jít, bylo mé přesvědyčení, že obchod nám funguje dobře a Jiří Jemelka nám nemá co nabídnout. Osobně jsem také měl za to, že u nás ve firmě víme lépe než někdo externí (a v případě p. Jemelky také někdo zcela mimo náš obor), co máme dělat a jak. Proto mi nabídka ke spolupráci přišla ze strany Jiřího Jemelky víc než smělá. Názor na věc jsem změnil po náhodném přečtení několika odborných článků na téma obchod, marketing a obecně fungování firmy, jejichž autorem je právě výše zmiňovaný… Znovu jsem se podíval na jeho web a zejména reference, které jsem si osobně ověřil.

Pochopil jsem, že práce Jiřího Jemelky se odlišuje v mnoha věcech od ostatních poradenských firem či specialistů na obchodní a manažerské dovednosti. Ke spolupráci mne přesvědčily nejen reference na jeho osobu a výsledky, které u klientů dosáhl, ale také vysoká míra odbornosti a zkušeností v oblasti obchodu a managementu malých a středních firem. Úvodní jednání o spolupráci probíhala velice rychle a srozumitelně. Naše společnost prošla krátkou analýzou, na jejímž základě nám p. Jemelka velice fundovaně popsal problémy v naší firmě vč. případných řešení. Na základě odprezentovaných výsledků z analýzy a předložených řešení jsme se domluvili na projektu celkové revitalizace obchodu v naší společnosti. Do 6 ti měsíců se nám společnou prací podařilo lépe zorganizovat obchodní tým, zvýšit efektivitu práce jednotlivých lidí (trénink obchodních dovedností, koučink obchodníků v terénu, pravidelné porady s obchodníky atd.) a i díky dalším opatřením dosáhnout růstu tržeb v jednotlivých měsících řádově o cca. 15 %, což byl vzhledem k vývoji v minulém roce i pro mne velmi překvapivý výsledek. Zvýšil se i čistý zisk. Pan Jemelka si získal naší naprostou důvěru a začali jsme spolupracovat i na dalších oblastech v naší firmě (firemní kultura, motivace lidí, manažerský koučink, personalistika a výběrová řízení, řešení situace ve výrobě). Díky osobní zkušenosti a předvedeným výsledkům v tak krátké době považuji p. Jemelku za vysoce odborného profesionála, který patří ve svém oboru ke špičce v ČR."

 
jap 

"Oceňuji zejména jeho silné strategické myšlení, znalosti a zkušenosti z obchodu i manažerské dovednosti. Ví, co dělá, umí to a má výsledky, což je pro mne to nejdůležitější. Spolupráci s ním mohu jen doporučit."

Petr Paksi, spolumajitel a výkonný ředitel

GPH, spol. s r.o. | Mgr. Bc. David Borecký, manažer obchodu ČR

Hodnocení tréninku od společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o., vedeného panem Ing. Bc. Jiřím Jemelkou

Trénink proběhl 20. 6. 2013 v Lipníku nad Bečvou. Na základě sdělených požadavků a představ byl vypracován a dohodnut „na míru“ plán a cíl tréninku nazvaného „Manažerské dovednosti v praxi“.

Obsahem tréninku a konzultace byla osobnostní SWOT analýza a z toho vyplývající kroky v průběhu jednodenní formace. Jako stěžejní body byly dohodnuty zásady vedení a řízení týmu (podstatné rozdíly a důsledky vyplývající z principu vedení vs. řízení); dále pak plánování, organizování a delegování; přesvědčivá komunikace manažera.

Od začátku bylo jednání s panem Jemelkou příjemné, přímé a otevřené, což mimo jiné potvrzuje, že to co předává i osobně a přirozeně využívá.

Velmi oceňuji především flexibilitu a okamžité efektivní reakce na zjištěné potřeby v průběhu samotného tréninku.

gph

"Je vidět, že pan Jemelka svou práci dělá s láskou a nasazením a já mu přeji na jeho cestě mnoho úspěchů pracovních i životních."

Mgr. Bc. David Borecký 
manažer obchodu ČR

SAKER spol. s r.o. | Lumír Klement - ředitel

Spolupráce s panem Jiřím Jemelkou byla u nás důležitým spouštěčem změn v obchodním oddělení. Poněkud drsné úvodní hodnocení našeho způsobu řízení obchodního týmu nás postrčilo k realizaci změn. 

Velmi přínosná byla jeho role "mediátora" mezi vedením a pracovníky. Zkušenosti s vedením změn nám pomohly získat odvahu k radikálním krokům.

 
saker

"Za spolupráci děkuji."

Lumír Klement 
ředitel společnosti
Kariéra u nás

Kariéra u nás

Jsme poradenská a vzdělávací společnost. Realizujeme projekty rozvoje malých a středních firem v oblastech management, prodej, marketing, personalistika, finance, nákup, logistika&sklad, výroba, školení soft-skills a koučink v praxi. Do našeho týmu aktuálně hledáme kolegy na tyto pozice:

  • INTERIM MANAŽER / KRIZOVÝ MANAŽER
  • OBLASTNÍ OBCHODNÍ ŘEDITE/KA - J.I.P. pro firmy s.r.o.

Více o jednotlivých pozicích níže...

INTERIM MANAŽER / KRIZOVÝ MANAŽER

Náplň Vaší práce:

  • účast na projektech revitalizací firem, interim managementu, krizového managementu malých a středních firem
  • vedení a mentoring manažerů, podnikatelů a obchodníků, případně dalších profesí
  • školení obchodních, manažerských a dalších dovedností nutných pro dosažení celkových výsledků firmy

Požadujeme:

  • pozice vzhledem k náročnosti a celkovému charakteru práce vyžaduje člověka, který je nadšený pro oblast podnikání, management s prvky interim/krizového managementu a podnikového poradenství
  • manažerská odbornost a prokazatelná praxe s výsledky
  • nápaditost, kreativita
  • vysoká ochota učit se a nechat se formovat
  • obrovská chuť do práce, za kterou jsou vidět výsledky
  • zkušenosti z oblasti vrcholového managementu firem či interim/krizového managementu min. 5 let – podmínkou!!!
  • morální zásady, etika, charakter
  • silná orientace na výsledky, schopnost dotahovat úkoly, "tah na bránu"
  • časová přizpůsobivost požadavkům klientů
  • ochota cestovat
  • vysoká míra komunikativních schopností
  • vstřícný postoj/kladný vztah k lidem

Nabízíme:

  • práce na ŽL s provizemi za konzultační den
  • zajímavá, rozmanitá a někdy dost adrenalinová práce
  • vyzkoušené know-how, zaučení do pozice
  • dlouhodobé systematické vedení a vzdělávání
  • práce s lidmi
  • seriózní přístup
  • možnost seberealizace a osobního růstu
  • kontakt se zajímavými lidmi

Cílem vedení společnosti je vytvářet takové pracovní podmínky a prostředí, které vybízí k vynikajícím výkonům a k osobní seberealizaci. Spolupracujeme formou obchodního partnerství: "Já podnikatel, Ty podnikatel" se všemi výhodami i riziky, kterou podnikání přináší.

Písemné nabídky zasílejte včetně strukturovaného životopisu s fotografií na adresu:
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

OBLASTNÍ OBCHODNÍ ŘEDITE/KA - J.I.P. pro firmy s.r.o.

Náplň Vaší práce:

  • presales fáze - telefonický kontakt, zjišťování možností, sjednávání schůzek
  • obchodní aktivita - samostatná akviziční činnost
  • navazující dlouhodobá péče o klienty
  • administrativa spojená s pozicí obchodníka
  • samostudium obchodních, manažerských a dalších dovedností nutných pro dosažení celkových výsledků firmy

Požadujeme:

  • pozice vzhledem k náročnosti a celkovému charakteru práce vyžaduje člověka, který je nadšený pro oblast obchodu, prodeje a akvizice
  • vysoká ochota učit se
  • obrovská chuť do práce, za kterou jsou vidět výsledky
  • zkušenosti z oblasti obchodu a prodeje služeb výhodou
  • životní nadhled
  • morální zásady, etika, charakter
  • silná orientace na výsledky, schopnost dotahovat úkoly, "tah na bránu"
  • ochota cestovat
  • komunikační schopnosti na vysoké úrovni

Nabízíme:

  • práce na ŽL s provizemi závislými na výsledcích
  • zajímavá a rozmanitá práce
  • zaučení do pozice
  • vyzkoušené know-how a seriózní přístup
  • dlouhodobé systematické vedení a vzdělávání
  • možnost seberealizace a osobního růstu
  • kontakt se zajímavými lidmi
  • vysoká míra volnosti a vlastní organizace času
  • práce formou home office

Cílem vedení společnosti je vytvářet takové pracovní podmínky a prostředí, které vybízí k vynikajícím výkonům a k osobní seberealizaci. Spolupracujeme formou obchodního partnerství: "Já podnikatel, Ty podnikatel" se všemi výhodami i riziky, kterou podnikání přináší.

Písemné nabídky včetně strukturovaného životopisu s fotografií zasílejte na adresu:
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Nejčastější problémy firem

Nejčastější problémy firem

Firmy často řeší řadu problémů, které mají v mnoha případech společné kořeny. Mezi nejčastější problémy, s kterými se firmy musí potýkat, patří především:

  • přetíženost, vyčerpanost či vyhořelost majitelů a klíčových pracovníků firmy
  • nedostatečná motivace zaměstnanců
  • vysoká a častá fluktuace zaměstnanců
  • nízké prodejní výsledky obchodního týmu
  • bezvýsledný či neefektivní marketing

Pokud bychom tyto problémy chtěli rozebrat podrobněji, můžeme je rozdělit do čtyř hlavních skupin - řízení, plánování, finance a v neposlední řadě komunikace.

 

Nulová propagace a PR (public relation)
Chaos v organizaci práce lidí
Chaos v řízení porad
Nedostatečné znalosti a zkušenosti ve vedení lidí

Nedostatečné finanční řízení firmy
Dlouhá doba splatnosti faktur dodavatelům
Problémy se splatností faktur od odběratelů
Špatné cash-flow
Nízká likvidita firmy
Snížená solventnost firmy

Chybné personální obsazení klíčových pozic ve firmě
Absence strategického řízení firmy
Nedostatečné plánování a controlling
Chybějící rozvoj a inovace firmy, produktů, služeb

Nízký důraz na rozvoj pracovníků
Nejednotnost a špatné vztahy mezi zaměstnanci
Atmosféra strachu ve firmě
Nízká komunikační úroveň uvnitř firmy
Komunikační šumy, zmatky apod.

Existuje nespočet dalších problémů, které jsme u našich zákazníků řešili, výše uvedené jsou nejčastější problémy. Špatná zpráva je, že všechny z výše uvedených bodů Vás tak či onak vždy v jistém smyslu slova stojí určitou ztrátu. Dobrá zpráva je, že Vám umíme pomoci k produktivnímu řešení daných problémů. Dejte nám šanci a s důvěrou se na nás obraťte. Volejte 603 995 052, nebo nám napište.

Spoluprácí s námi získáte

Garance

Získáte pět unikátních garancí které běžně poskytujeme.
Jednou z nich je i to, že pokud s námi nejste spokojeni, tak nám nemusíte platit.

Pevný řád

Věříme v pevně nastavený řád, který pokud budeme společně dodržovat, dokáže Vaši firmu stabilizovat. Aktivně pracujeme přímo ve Vaší firmě.

Klid a čas

Předem nastavený plán Vám dovolí soustředit se pouze na priority. Navíc spoustu nepříjemných nebo časově náročných záležitostí vyřešíme za Vás přímo ve firmě.

Také my dodržujeme jasná pravidla. Proto Vám můžeme přesně ukázat, jak naše spolupráce s firmami probíhá.

Kontaktujte nás a nezávazně probereme možnosti spolupráce.

Restrukturalizace firem

RESTRUKTURALIZACE FIREM

Restrukturalizace podniku je náročný proces, ve kterém se běžně spolupracuje mezi třemi subjekty. Prvním z nich je samotná firma - obrazně řečeno „předmět“ restrukturalizace. Druhým subjektem je věřitel/ věřitelé. Třetím subjektem je pak partner, který restrukturalizaci firmy realizuje a zajišťuje svou přítomností stanovené cíle restrukturalizace. Nabízíme Vám naši spolupráci coby zkušený partner, který restrukturalizaci Vaší firmy zaštítí.

Aby byla restrukturalizace podniku úspěšná, soustředíme se na následující fáze:

    1. provedeme hloubkovou analýzu před započetím samotného procesu restrukturalizace firmy
    2. jasně stanovíme akční plán restrukturalizace podniku
    3. implementujeme a aktivujeme změny v rámci procesu restrukturalizace podniku (přistoupíme ke krokům, které vyplynuly z analýzy; je-li třeba, provedeme změny v organizační struktuře, přenastavíme firemní procesy, uskutečníme či změny ve výrobním programu, ale především, zcela určitě změníme obchodní strategii)
    4. definujeme jasnou odpovědnost a úkoly jednotlivých lidí
    5. provedeme optimalizaci nákladů
    6. bude-li třeba, najdeme alternativní zdroje financování (z možných variant přichází mimo jiné v úvahu: prodej nerentabilní části podniku, sloučení se s úspěšným partnerem či investorem, prodej či převod obchodního podílu, převzetí silným investorem atd.)
    7. omezíme investiční činnosti
    8. zaměříme se na opatření týkající se zvýšení odbytu

Chcete-li využít našich služeb pro restrukturalizaci podniku, pak od nás můžete očekávat:

  • především seriózní analýzu nabízející možné varianty restrukturalizace firmy
  • akční plán realizace restrukturalizace podniku

Cílem restrukturalizace firmy z našeho pohledu je:

  • zajistit přežití společnosti a další růst
  • dosáhnout růstu rentability
  • splatit závazky a zpětně předat kontrolu nad firmou managementu (často novému)
  • případně připravit společnost na prodej

Dáme vaší firmě pevný řád

Již mnoho let pomáháme malým a středním firmám, jak v období překonání firemní krize, tak v nastartování růstu. Pojďme spolupracovat na Vaší firmě!

Restart firmy

Potřebuje Váš business znovu nastartovat? Vypracujeme Vám podrobný plán a pomůžeme s jeho zabudováním do firmy a jejího denního chodu.

Upgrade firmy

Víte, že je na tom Vaše firma dobře, ale zároveň tušíte, že má stále ještě nevyužitý potenciál? Ukážeme Vám reálný obraz Vaší společnosti a najdeme příležitosti k růstu.
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Chci si sjednat schůzku