Možná už se vám to taky stalo

Poptáte služby u dané firmy a oni vás odmítnou!
Říkáte si: „No tak to si snad dělají legraci? Jejich reklama na mě vyskakuje všude a když jim napíšu, tak oni moje peníze nechtějí? Proč je teda vůbec na tu svoji propagaci vyhazují? 🤷‍♂️

Nojo, jenže ono to v B2B dává docela dobrý smysl. I když firma aktivně tlačí obchod a marketing a snaží se získat co nejvíce leadů, neznamená to, že každý prospekt se stane jejím zákazníkem. Obchodní partner si vyhodnotí vaše finanční zdraví, serióznost a kredibilitu a zkrátka se rozhodne, že s vámi obchodovat nechce, protože v tom spatřuje příliš velké riziko. ❌ To není nic osobního.

My v JPF nejsme příliš vybíraví, co se týče oboru nebo osobnostního nastavení našich partnerů, přes jedno kritérium ale nejede vlak. Pokud při počáteční analýze ve vaší firmě vyhodnotíme, že šance, že vám budeme schopni pomoct, je nižší než 80 %, tak do spolupráce nepůjdeme, i kdybyste nás nakrásně prosili.

Máme za sebou více než 300 spokojených klientů, v současné době aktivně řídíme zhruba 50 projektů a je pro nás zásadní, abychom vždy doručili výsledky. I proto i po letech stále držíme více jak 80% úspěšnost našich projektů.

Nejdeme do všeho, ale pokud s vámi začneme spolupracovat, máte poměrně velkou jistotu, že se to povede. To mi přijde fér. ✅

prodejní strategie